Перегляд за Автор "Bondarchuk Svitlana"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ До питання про формування дбайливого ставлення до довкілля майбутніх авіаційних фахівців у процесі професійної підготовки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Бондарчук Світлана; Bondarchuk SvitlanaУ статті розглянуто шляхи формування дбайливого ставлення до довкілля майбутніх авіаційних фахівців у процесі професійної підготовки. Розглянуто місце вищої школи в сталому розвитку. Проаналізовано роботи сучасних науковців, які займалися дослідженням зазначеної тематики. На прикладі Льотної академії Національного авіаційного університету запропоновано розглянути становлення дбайливого, небайдужого відношення до довкілля шляхом екологізації освіти та проведення різноманітних екологічних заходів через активне залучення курсантів/студентів до цього процесу. Запропоновані шляхи вирішення проблеми.Документ Порівняльна характеристика самооцінки здоров’я у студентів та курсантів ВНЗ різного профілю(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Бобро Олена; Bobro Olena; Бондарчук Світлана; Bondarchuk SvitlanaУ результаті педагогічного експерименту, проведеного за допомогою тестування студентів педагогічного ВНЗ та курсантів льотної академії, було виявлено ставлення молоді до свого здоров'я, визначено наявність рівня культури здоров'я. У більшості студентів та курсантів, які були анкетовані, відзначався високий та достатній рівень культури здоров'я. За допомогою тесту самооцінки здоров'я було виявлено, що у групі студентів більшість стверджувальних відповідей свідчила про наявність перебудови нервово-регуляторних механізмів, що характеризувалося низкою скарг, притаманних вегето-судинній дистонії. У групі курсантів більшість скарг припадало на стан опорно-рухового апарату. Використання в певній послідовності декількох видів анкетування та тестування у процесі навчання може виявити основні проблеми зі здоров'ям сучасної молоді.Документ Технологія формування зацікавленності у предметах медикобіологічного профілю у студентів ВНЗ(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Бобро Олена; Бондарчук Світлана; Павлиш Костянтин; Bobro Olena; Bondarchuk Svitlana; Pavlysh KostiantynУ зв’язку з тим, що вже в юнацькому віці більшість студентів не розглядає своє здоров’я як капітал та не має бажання його зберігати, виникла необхідність винайти спосіб зацікавити студентську молодь вивченням загальномедичних знань для подальшого їх використання з метою збереження особистого здоров’я. У результаті педагогічного експерименту було розроблено схему для формування зацікавленості в дисциплінах загальномедичного профілю у студентів ВНЗ. Використання, у певному порядку, первинного анкетування, активна практична робота із заповнення «Особистих щоденників», формування навичок проведення первинного самодіагностування збільшують зацікавленість у дисциплінах медикобіологічного профілю та розкривають студентам їх практичну цінність.