eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Bondar L. V."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Лінгводидактичні засади навчання професійно спрямованого монологічного мовлення студентів технічних спеціальностей
    (2013) Бондар Л. В.; Bondar L. V.
    У статті розглянуто лінгводидактичні засади оволодіння професійно спрямованим монологічним мовленням студентами технічних спеціальностей як об’єктивний фактор впливу на ефективність формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх інженерів. Проаналізовано мовні особливості франкомовного монологу-аргументації за змістом, формою та функцією. З’ясовано, що їх урахування впливає на успішність процесу навчання професійно спрямованого монологічного мовлення майбутніх фахівців технічної галузі. Доведено, що ефективне досягнення комунікативно-прагматичної мети, яка реалізується за допомогою монологу-аргументації, залежить від мовних засобів, риторичних стратегій, використаних під час продукування монологу. Успішність оволодіння франкомовним мовленням визначається також індивідуальними особливостями студента, оскільки поняття дискурсу включає когнітивні та соціально-психологічні параметри мовця. Аналіз лінгвістичних особливостей франкомовного монологу-аргументації дозволяє виділити потенційну внутрішньомовну та міжмовну інтерференцію, подолання якої є передумовою підвищення ефективності відповідного навчання.
  • Документ
    Оволодіння риторичними засобами виразності студентами фізико-технічних факультетів у процесі навчання франкомовної дискусії
    (2016) Бондар Л. В.; Bondar L. V.; Шумченко Т. І.; Shumchenko T. I.
    Метою статті є обґрунтування значущості оволодіння риторичними прийомами та засобами виразності студентами фізико-технічних спеціальностей для ефективного навчання професійно спрямованої франкомовної дискусії. Було застосовано такі методи дослідження, як критичний аналіз наукової літератури та лінгво-методичний аналіз франкомовних зразків текстів дискусійного характеру. З’ясовано, що у представників технічної галузі спостерігається домінування лівопівкульвових стратегій, тому розвиток метафоричного, асоціативного мислення шляхом оволодіння риторичними прийомами й фігурами є необхідною передумовою ефективності відповідного навчання, що може бути досягнуто за допомогою виконання розроблених завдань. Перспективою подальших наукових розвідок є дослідження невербальних засобів комунікації у процесі навчання студентів франкомовного говоріння.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук