Перегляд за Автор "Bondar Tamara"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Готовність учителя початкової школи до діяльності в умовах інклюзивної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Бондар Тамара; Bondar TamaraУ статті проаналізовано категорії «готовність», «готовність учителя початкової школи до діяльності в умовах інклюзивної освіти». Констатовано відмінності в підходах до трактування готовності. Подано авторську дефініція поняття «готовність учителя початкової школи до інклюзивної діяльності», що інтерпретоване як усвідомлення вчителем початкової школи здатності (нездатності) провадити професійну діяльність в умовах інклюзивної школи. Виокремлено чинники, що впливають та підвищують рівень психологічної готовності учителів початкової школи до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти.