Перегляд за Автор "Boichuk Oksana"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Підготовка вчителів в закладах післядипломної освіти до профорієнтаційної роботи(2023) Бойчук Віталій; Boichuk Vitalii; Бойчук Оксана; Boichuk Oksana; Гура Антоніна; Hura AntoninaУ статті описано педагогічний експеримент щодо впровадження методики діагностування рівня профорієнтаційної компетентності вчителів закладів освіти. Розглянуто ефективність організаційно‐педагогічних умов розвитку профорієнтаційної компетентності учителів у системі післядипломної освіти: здійснення педагогічної підтримки як особливого виду взаємодії в організації профорієнтаційної роботи в закладах освіти,спрямованого на сприяння особистісно‐професійного розвитку вчителів шляхом врахування їхніх освітніх потреб та індивідуального досвіду, надання оперативної адресної методичної допомоги у вирішенні профорієнтаційних проблем, залучення до різних форм профорієнтаційної діяльності; організація освітнього процесу на засадах кредитно‐модульної системи, що передбачає блочно‐модульне структурування навчальної інформації й індивідуалізацію траєкторії її засвоєння; володіння викладачами закладів післядипломної освіти профорієнтаційної компетентності, що виявляється в здатності здійснювати свою профорієнтаційну діяльність в інноваційному режимі. Реалізація вказаних організаційно‐педагогічних умов і впровадження розробленої методики забезпечили комплексний розвиток аксіологічно‐мотиваційного, теоретико‐змістового, процесуально‐діяльнісного і дослідницько‐рефлексивного компонентів профорієнтаційної компетентності вчителів у післядипломній освіті.