eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Bohatyrova I. M."

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Авторська концепція підручників математики для учнів 5–6 класів
    (2013) Тарасенкова Ніна Анатоліївна; Tarasenkova Nina Anatoliivna; Богатирьова І. М.; Bohatyrova I. M.; Бочко О. П.; Bochko O. P.; Коломієць Оксана; Kolomiiets Oksana; Сердюк З. І.; Serdiuk Z. I.
    У статті розглянуто концептуальні засади створення підручників математики нового покоління для 5-6 класів. Проаналізовано змістове наповнення підручників з урахуванням науково-методичних вимог Державного стандарту. Розглянуто питання науковості і доступності викладу. Особливу увагу приділено пріоритету розвивальної функції навчання. Виокремлено етапи диференційованої реалізованості: формування стійкої мотивації до вивчення предмета та ключових і предметних математичних компетентностей. У статті виділено методологічні засади побудови сучасних підручників математики через реалізацію особистісно орієнтованого, компетентнісного, діяльнісного підходів до навчання математики. Комплект підручників сприяє вихованню в учнів уважності, спостережливості, зацікавленості, відповідальності, акуратності, точності, становленню позитивної Я-концепції, відчуванню ситуацій успіху тощо.
  • Документ
    Задачі на розрізування та методика їх розв’язування
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Богатирьова І. М.; Bohatyrova I. M.
    Розглядається питання навчання учнів розв’язувати задачі на розрізування. Виділено етапи у розв’язуванні таких задач. Запропоновано план-орієнтир, який доцільно пропонувати учням на початковому етапі навчання розв’язувати задачі на розрізування. Запропоновано проведення факультативу для учнів 9 класу «Задачі на розрізування простих геометричних фігур», мета якого познайомити учнів з задачами на розрізування, навчити різним прийомам розв’язування задач на розрізування. Наведено приклад факультативного заняття.
  • Документ
    Застосування диференційованого навчання на уроках математики в 5–6 класах
    (2011) Богатирьова І. М.; Bohatyrova I. M.
    Розглянуто особливості застосування диференційованого підходу до вивчення теоретичного матеріалу в 5–6 класах з урахуванням індивідуальних особливостей учнів.
  • Документ
    Навчання учнів 5 – 6 класів класифікації математичних понять
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Богатирьова І. М.; Bohatyrova I. M.
    У статті розглянуто приклади класифікацій, які можна застосовувати під час вивчення математики у 5 – 6 класах. Розроблено елементи системи завдань, спрямованих на формування в учнів вмінь класифікувати математичні поняття.
  • Документ
    Особливості навчання математики учнів з особливими освітніми потребами в 5-6 класах НУШ
    (ФОП Цьома, 2023) Богатирьова І. М.; Bohatyrova I. M.; Ляшенко Т. Д.; Liashenko T. D.; Саєнко Т. Б.; Saienko T. B.
    Розглянуто деякі аспекти організації навчання математики учнів з особливими освітніми потребами в 5-6 класах Нової української школи в загальноосвітніх навчальних закладах. Визначено техніки, які доцільно використовувати під час уроку математики в інклюзивних класах. Анонсовано навчальні матеріали, розроблені на основі цих технік.
  • Документ
    Особливості побудови навчального діалогу на уроках математики
    (ФОП Цьома С. П., 2017) Богатирьова І. М.; Bohatyrova I. M.; Бочко О. П.; Bochko O. P.
    Розглянуто особливості постановки запитань у навчанні математики в загальноосвітніх навчальних закладах. Запропоновано класифікацію таких запитань. Наведено приклади.
  • Документ
    Особливості створення системи розвивальних завдань у курсі математики 5–6 класів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Богатирьова І. М.; Bohatyrova I. M.
    У статті сформульовано вимоги до розробки системи розвивальних завдань з математики для учнів 5-6 класів. З'ясовано змістові та семіотичні особливості розвивальних завдань, їх функції у шкільному курсі математики 5-6 класів; установлено види таких завдань та специфіку їх поєднання в систему. Розглянуто шляхи створення такої системи на основі семіотичного підходу, наведено приклади.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності