Перегляд за Автор "Bohatyrova I. M."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Авторська концепція підручників математики для учнів 5–6 класів(2013) Тарасенкова Ніна Анатоліївна; Tarasenkova Nina Anatoliivna; Богатирьова І. М.; Bohatyrova I. M.; Бочко О. П.; Bochko O. P.; Коломієць Оксана; Kolomiiets Oksana; Сердюк З. І.; Serdiuk Z. I.У статті розглянуто концептуальні засади створення підручників математики нового покоління для 5-6 класів. Проаналізовано змістове наповнення підручників з урахуванням науково-методичних вимог Державного стандарту. Розглянуто питання науковості і доступності викладу. Особливу увагу приділено пріоритету розвивальної функції навчання. Виокремлено етапи диференційованої реалізованості: формування стійкої мотивації до вивчення предмета та ключових і предметних математичних компетентностей. У статті виділено методологічні засади побудови сучасних підручників математики через реалізацію особистісно орієнтованого, компетентнісного, діяльнісного підходів до навчання математики. Комплект підручників сприяє вихованню в учнів уважності, спостережливості, зацікавленості, відповідальності, акуратності, точності, становленню позитивної Я-концепції, відчуванню ситуацій успіху тощо.Документ Задачі на розрізування та методика їх розв’язування(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Богатирьова І. М.; Bohatyrova I. M.Розглядається питання навчання учнів розв’язувати задачі на розрізування. Виділено етапи у розв’язуванні таких задач. Запропоновано план-орієнтир, який доцільно пропонувати учням на початковому етапі навчання розв’язувати задачі на розрізування. Запропоновано проведення факультативу для учнів 9 класу «Задачі на розрізування простих геометричних фігур», мета якого познайомити учнів з задачами на розрізування, навчити різним прийомам розв’язування задач на розрізування. Наведено приклад факультативного заняття.Документ Застосування диференційованого навчання на уроках математики в 5–6 класах(2011) Богатирьова І. М.; Bohatyrova I. M.Розглянуто особливості застосування диференційованого підходу до вивчення теоретичного матеріалу в 5–6 класах з урахуванням індивідуальних особливостей учнів.Документ Навчання учнів 5 – 6 класів класифікації математичних понять(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Богатирьова І. М.; Bohatyrova I. M.У статті розглянуто приклади класифікацій, які можна застосовувати під час вивчення математики у 5 – 6 класах. Розроблено елементи системи завдань, спрямованих на формування в учнів вмінь класифікувати математичні поняття.Документ Особливості навчання математики учнів з особливими освітніми потребами в 5-6 класах НУШ(ФОП Цьома, 2023) Богатирьова І. М.; Bohatyrova I. M.; Ляшенко Т. Д.; Liashenko T. D.; Саєнко Т. Б.; Saienko T. B.Розглянуто деякі аспекти організації навчання математики учнів з особливими освітніми потребами в 5-6 класах Нової української школи в загальноосвітніх навчальних закладах. Визначено техніки, які доцільно використовувати під час уроку математики в інклюзивних класах. Анонсовано навчальні матеріали, розроблені на основі цих технік.Документ Особливості побудови навчального діалогу на уроках математики(ФОП Цьома С. П., 2017) Богатирьова І. М.; Bohatyrova I. M.; Бочко О. П.; Bochko O. P.Розглянуто особливості постановки запитань у навчанні математики в загальноосвітніх навчальних закладах. Запропоновано класифікацію таких запитань. Наведено приклади.Документ Особливості створення системи розвивальних завдань у курсі математики 5–6 класів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Богатирьова І. М.; Bohatyrova I. M.У статті сформульовано вимоги до розробки системи розвивальних завдань з математики для учнів 5-6 класів. З'ясовано змістові та семіотичні особливості розвивальних завдань, їх функції у шкільному курсі математики 5-6 класів; установлено види таких завдань та специфіку їх поєднання в систему. Розглянуто шляхи створення такої системи на основі семіотичного підходу, наведено приклади.