Перегляд за Автор "Bobrovytska Svitlana Fedorivna"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Образотворча діяльність молодших школярів як форма їх творчого розвитку(2021) Шкряда Олена Юріївна; Shkrіada Olena Yuriivna; Бобровицька Світлана Федорівна; Bobrovytska Svitlana FedorivnaВ магістерській роботі розглядається процес організації образотворчої діяльності молодших школярів. Визначено функціональну роль образотворчої діяльності молодших школярів як форми їх творчому розвитку. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови творчого розвитку молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва.Документ Образотворче мистецтво як засіб формування естетичної культури молодших школярів(2021) Дубовик Катерина Юріївна; Dubovyk Kateryna Yuriivna; Бобровицька Світлана Федорівна; Bobrovytska Svitlana FedorivnaВ магістерській роботі розглядається проблема образотворчого мистецтва як засобу формування естетичної культури молодших школярів. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено (в умовах освітнього процесу) ефективність образотворчого мистецтва як засобу формування естетичної культури молодших школярів. У роботі запропонована така система творчих вправ і методів навчання, яка є ефективною у формуванні естетичної культури молодших школярів та може бути використана в освітній діяльності закладів загальної середньої освіти. Ефективність образотворчого мистецтва доведена визначенням рівня сформованості естетичної культури молодших школярів.Документ Особливості практичної підготовки вчителів до використання ЕОР у початковій школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Бобровицька Світлана Федорівна; Bobrovytska Svitlana FedorivnaФормулювання проблеми. Орієнтація сучасних освітніх технологій на високій рівень застосування ЕОР у освітньому процесі Нової української школи вимагає науково обґрунтованого супроводу, наявності відповідного навчально-методичного забезпечення. Для вирішення цієї актуальної проблеми необхідно модифікувати й удосконалити чинну систему професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи, спрямовуючи її у бік формування готовності майбутніх учителів початкової школи до використання ЕОР у професійній діяльності. Матеріали і методи. Психолого-педагогічної, методичної, спеціальної літератури з проблем впровадження електронних освітніх ресурсів у освітній процес, узагальнення та систематизація вітчизняного та зарубіжного досвіду використання електронних освітніх ресурсів у процесі підготовки та професійній діяльності вчителів початкової школи, особистого педагогічного досвіду. Результати. Удосконалення змісту передбачає включення інформації про ЕОР у процес вивчення дисциплін «Педагогіка», «Дидактика», «Методика навчання у початковій школі», уведення спецкурсів «ЕОР у роботі вчителя початкової школи» та «Використання логічних комп’ютерних ігор у професійній діяльності вчителя початкової школи». Виділено також форми (проблемна лекція, лекція-бінар, лекція-візуалізація, змішане навчання, семінарські заняття, практичні заняття, лабораторні заняття, робота в групах і парах; проекти; презентації; індивідуальні науково-дослідні завдання; дискусії; педагогічна практика), методи (створення ситуації зацікавленості, проблемне навчання, позитивний приклад, самостійна робота із використанням мультимедіа, інтерактивні, ігрові, проектні, проблемні, тренінги, кейс-технології), засоби (мультимедійні посібники, відео-лекції, комп’ютерні ігри, навчальні фільми, тестувальні програми, презентації, віртуальні експерименти, ЕОР) навчання, які сприяють формуванню готовності майбутніх учителів початкової школи до використання ЕОР у професійній діяльності. Висновки. Використання сучасних ЕОР у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи є важливою передумовою успішності їх професійної діяльності, тому існує реальна потреба у розробці моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання ЕОР у професійній діяльності.Документ Педагогічна майстерність вчителя початкових класів як умова формування мистецької компетентності молодших школярів(2021) Кісіль Дмитро Сергійович; Kisil Dmytro Serhiiovych; Бобровицька Світлана Федорівна; Bobrovytska Svitlana FedorivnaРобота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтовано актуальність та практичну цінність обраної теми, поставлено мету і завдання дослідження, зазначено методи та вказано предмет і об'єкт дослідження. Здійснено аналіз праць науковців, науково-педагогічної та методичної літератури. В магістерській роботі розглядається проблема розвитку мистецьких компетентностей молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва. Розкрито поняття та елементи педагогічної майстерності вчителя. Висвітлено шляхи формування мистецької компетентності. Експериментально перевірено ефективність педагогічної майстерності вчителя початкових класів як умови формування мистецької компетентності молодших школярів. Для визначення рівня мистецьких компетентостей учнів початкових класів підібрано і використано ряд творчих робіт. У списку використаних джерел подаються ті, на основі яких було здійснене дослідження.Документ Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання електронних освітніх ресурсів у професійній діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Бобровицька Світлана Федорівна; Bobrovytska Svitlana FedorivnaДослідження присвячене проблемі підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання електронних освітніх ресурсів у професійній діяльності. Обґрунтовано, що результатом такої підготовки виступає готовність майбутніх учителів початкової школи до використання ЕОР у професійній діяльності. Обґрунтовано, що формування готовності майбутніх учителів початкової школи до використання ЕОР у професійній діяльності є комплексним процесом педагогічного впливу на особистість майбутнього фахівця, який ґрунтується на усвідомленні важливості використання ЕОР та передбачає результатом позитивну динаміку сформованості усіх компонентів готовності до використання ЕОР у професійній діяльності. Розроблено модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання ЕОР у професійній діяльності, яка базується на чотирьох педагогічних умовах. Стимулювання потреби використовувати ЕОР в освітньому процесі початкової школи (перша педагогічна умова) реалізовувалося через активне залучення цих засобів у навчальну діяльність студентів, організацію самостійної роботи, проєктну діяльність, постановку додаткових завдань педагогічної практики. Формування відповідних знань, умінь і навичок щодо використання ЕОР у професійній діяльності (друга педагогічна умова) відбувалося у процесі вивчення фахових дисциплін і педагогічної практики. Побудова у ЗВО інформаційно-освітнього середовища через включення ЕОР до різних дисциплін (третя педагогічна умова) досягалась за допомогою створення е-банку наукових і навчально-методичних матеріалів, пов’язаних із розробкою та застосуванням ЕОР у початковій школі. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до створення авторських ЕОР (четверта педагогічна умова) здійснювалася у процесі вивчення дисциплін «Методика навчання у початковій школі».Документ Підготовка майбутніх учителів початкової шнколи до використання електронних освітніх ресурсів у професійній діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Бобровицька Світлана Федорівна; Bobrovytska Svitlana FedorivnaДисертаційне дослідження присвячене проблемі підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання електронних освітніх ресурсів у професійній діяльності. Обґрунтовано, що результатом такої підготовки виступає готовність майбутніх учителів початкової школи до використання ЕОР у професійній діяльності, формування якої розглянуто як комплексний процес педагогічного впливу на особистість майбутнього вчителя початкової школи, що ґрунтується на моделі відповідної підготовки та урахуванні чотирьох педагогічних умов. Розроблено діагностичний інструментарій для оцінювання рівнів готовності (адаптивний, активно-дійовий, творчий). Наведено результати статистичного аналізу даних педагогічного експерименту, які підтверджують ефективність запропонованої моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання ЕОР у професійній діяльності.Документ Розвиток загальних творчих здібностей учнів початкових класів на уроках образотворчого мистецтва(2021) Заїка Наталія Олександрівна; Zaika Nataliia Oleksandrivna; Бобровицька Світлана Федорівна; Bobrovytska Svitlana FedorivnaВ магістерській роботі розглядається розвиток загальних творчих здібностей учнів початкових класів на уроках образотворчого мистецтва. Теоретично обґрунтовано особливості розвитку творчих здібностей учнів початкових класів. Впроваджено в освітній процес ефективні методи і прийоми для розвитку загальних творчих здібностей. Ефективність використання таких методів і прийомів на уроках образотворчого мистецтва доведена підвищеним рівнем загальних творчих здібностей учнів.Документ Розвиток образного мислення молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва(2021) Гусенко Аліна Андріївна; Husenko Alina Andriivna; Бобровицька Світлана Федорівна; Bobrovytska Svitlana FedorivnaВ магістерській роботі розглядається проблема розвитку образного мислення молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва. Теоретично обґрунтовано, впорядковано і впроваджено в освітній процес початкової школи (уроки образотворчого мистецтва) ефективні методи і прийоми розвитку образного мислення молодших школярів відповідно до кожного з етапів навчальної діяльності. Ефективність використання технологій розвитку образного мислення молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва доведена визначенням рівня сформованості образного мислення молодших школярів.Документ Формування культури здоров’я учнів молодших класів у позаурочний час роботи сучасної школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Бобровицька Світлана Федорівна; Bobrovytska Svitlana Fedorivna; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro FedorovychУ статті розглянуто організацію та зміст фізкультурно-оздоровчої роботи; здійснено аналіз завдань та визначено роль фізичного виховання молодших школярів засобами фізичної культури в умовах сьогодення з метою всебічного розвитку особистості, встановлення здорового, культурного способу життя у дитячому оточенні.