Перегляд за Автор "Bobrovnyk Svitlana"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Development of Language Ability and Speech Activity(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Bobrovnyk Svitlana; Boiko Svitlana; Volkova Olena; Бобровник Світлана; Бойко Світлана; Волкова ОленаThe article reflects and analyzes such a phenomenon as language ability and components that affect language ability and speech activity. Language ability is considered in the article as one of the important constituents in the process of speech and learning a foreign language. Speech activity is realized on the basis of developed language ability. The article describes the constituents influencing the development of speech activity and factors (general intelligence, memory, logic, information processing speed, hearing) that contribute to the development of language ability. The purpose of the article is to identify the components of formation, structure and development of language ability. The practical importance of the study lies in the fact that understanding the components of the development of language ability allows us to improve the learning process. Knowing the peculiarities of the formation of language abilities will help to find the ways to effectively learn not only foreign languages, but also any educational material in general, and will be able to help eliminate problems that prevent from understanding and reproducing speech.Документ Project Method in Formation of Foreign Language Communicative Competence in Multimedia Space(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Бобровник Світлана; Bobrovnyk SvitlanaУ статті висвітлено, проаналізовано та інтерпретовано проектний метод у формуванні іншомовної комунікативної компетентності в мультимедійному просторі, описано діяльність та результати застосування методу проектів у процесі викладання іноземної мови. Метод проектів розглядаються у статті як один із важливих методів у процесі викладання іноземної мови. Проектна діяльність реалізуються на основі дотримання низка вимог і має певну послідовність дій. У статті представлена класифікація, типи проектів, охарактеризовані основні вимоги до реалізації проектів, критерії та цілі, завдання й засоби проектного методу, а також переваги використання проектного методу в навчанні іноземних мов. Виявлено зміст, теоретичні положення, особливості проектів, видів діяльності та принципи застосування методу проектів як засобу формування іншомовної комунікативної компетентності в мультимедійному просторі. Метою статті е обґрунтування проектного методу формування іншомовної комунікативної компетентності в мультимедійному просторі. У ході дослідження використовується емпіричний метод; безпосереднє, цілеспрямоване сприйняття навчального процесу, а також метод спостереження, що дозволяє досліджувати це явище. Метод узагальнення незалежних характеристик підвищує об'єктивність висновків. Сутність методу зводиться до обробки інформації з різних джерел. Таким чином, сутність методу проектів полягає в гармонійному поєднанні академічних та практичних знань. Використання методу проектів має переваги, оскільки стимулює ініціативу та зростання творчих можливостей учнів. Метод проектів слід відзначити як один із найефективніших методів розвитку комунікативних навичок. Це сприяє розвиткові комунікативної компетентності, яка буде потрібна не лише в майбутній професійній діяльності, а й у соціальному житті. Метод проектів дозволяє сформувати мотивацію до вивчення іноземної мови, а також базові навички, необхідні для успішної професійної діяльності фахівців. Метод проектів сприяє розвиткові пізнавальних потреб та творчого потенціалу учнів. Отримані результати можуть послужити основою для подальшого вивчення проектної діяльності в навчальному процесі.Документ Особливості онлайн-навчання англійської мови професійного спрямування студентів технічних спеціальностей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Бобровник Світлана; Bobrovnyk Svitlana; Бойко Світлана; Boiko Svitlana; Волкова Олена; Volkova OlenaМета статті – розкриття особливостей онлайн-навчання з використанням сучасних методів і технологій навчання англійської мови професійного спрямування студентів технічних спеціальностей. Методи дослідження: теоретичного аналізу, синтезу, індукції та дедукції, опису, систематизації та ін. У результаті дослідження встановлено, що для вивчення англійської мови професійного спрямування в режимі онлайн навчання доцільно використовувати проєктні роботи, «музичні діалоги», «реальну граматику», сторітелінг, комп’ютерні технології, відеоуроки, онлайн платформи, подкасти англійською мовою, онлайн-блоги, онлайн-журнали, онлайн вправи, електронні підручники та словники, додатки Skype, Viber, Telegram, Zoom, Messenger, Hangouts.