Перегляд за Автор "Bobro Olena"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Порівняльна характеристика самооцінки здоров’я у студентів та курсантів ВНЗ різного профілю(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Бобро Олена; Bobro Olena; Бондарчук Світлана; Bondarchuk SvitlanaУ результаті педагогічного експерименту, проведеного за допомогою тестування студентів педагогічного ВНЗ та курсантів льотної академії, було виявлено ставлення молоді до свого здоров'я, визначено наявність рівня культури здоров'я. У більшості студентів та курсантів, які були анкетовані, відзначався високий та достатній рівень культури здоров'я. За допомогою тесту самооцінки здоров'я було виявлено, що у групі студентів більшість стверджувальних відповідей свідчила про наявність перебудови нервово-регуляторних механізмів, що характеризувалося низкою скарг, притаманних вегето-судинній дистонії. У групі курсантів більшість скарг припадало на стан опорно-рухового апарату. Використання в певній послідовності декількох видів анкетування та тестування у процесі навчання може виявити основні проблеми зі здоров'ям сучасної молоді.Документ Теоретико-методологические подходы преподавания общемедицинских и экологических знаний в педагогических высших учебных заведениях(2016) Бобро Олена; Bobro Olena; Коджебаш Владислав; Kodzhebash VladyslavУ зв’язку з омолодженням захворюваності, підвищенням ризику розвитку патологічних станів різних систем організму та збільшенням впливу негативних екологічних факторів на здоров’я обґрунтовується необхідність поглибленого вивчення загальномедичних та екологічних дисциплін з метою розкриття їх потенційної можливості надання студентській молоді повноцінного уявлення про методи та способи збереження здоров’я. У результаті поглибленого вивчення дисциплін медико-біологічного профілю студентами педагогічних ВНЗ відбувається формування професійно компетентної особистості педагога, який має навички позитивного ставлення до збереження здоров’я, володіє ефективними здоров’язбережувальними технологіями й методами надання таких знань підростаючому поколінню.Документ Технологія формування зацікавленності у предметах медикобіологічного профілю у студентів ВНЗ(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Бобро Олена; Бондарчук Світлана; Павлиш Костянтин; Bobro Olena; Bondarchuk Svitlana; Pavlysh KostiantynУ зв’язку з тим, що вже в юнацькому віці більшість студентів не розглядає своє здоров’я як капітал та не має бажання його зберігати, виникла необхідність винайти спосіб зацікавити студентську молодь вивченням загальномедичних знань для подальшого їх використання з метою збереження особистого здоров’я. У результаті педагогічного експерименту було розроблено схему для формування зацікавленості в дисциплінах загальномедичного профілю у студентів ВНЗ. Використання, у певному порядку, первинного анкетування, активна практична робота із заповнення «Особистих щоденників», формування навичок проведення первинного самодіагностування збільшують зацікавленість у дисциплінах медикобіологічного профілю та розкривають студентам їх практичну цінність.