eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Blyzniuk Valentyn"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Структура готовності майбутніх офіцерів правоохоронної діяльності Збройних Сил України до виконання їх професійних обов’язків
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Близнюк Валентин; Blyzniuk Valentyn
    У статті уточнено зміст понять «готовність», «професійна підготовка», «професійна діяльність». Уточнено, що готовність особистості до професійної діяльності зумовлюється багатьма чинниками, найважливішим серед яких є система методів і цілей, наявність професійних знань і вмінь, «…безпосереднє включення особистості в діяльність, у процесі якої найбільш активно розвиваються потреби, інтереси і мотиви отримання суттєвих, значущих, найбільш сучасних знань та вмінь». Аргументовано, що готовність майбутнього офіцера до службової (професійної) діяльності, розглядається як особистісне утворення, яке формується шляхом цілеспрямованого педагогічного впливу на формування у громадянина готовності до захисту Батьківщини, до проходження військової служби у військових формуваннях, і забезпечує узгодження ним знань про зміст і структуру службової діяльності та вимоги до цієї діяльності, до стану здоров’я, до психологічного стану та сформованих професійних компетентностей. Обґрунтовано структуру готовності майбутніх офіцерів правоохоронної діяльності Збройних Сил України до виконання професійних обов’язків. Визначено, що готовність майбутніх офіцерів правоохоронної діяльності Збройних Сил України до виконання їх професійних обов’язків розуміється як складне інтегральне утворення особистості, що складається з таких структурних (мотиваційно-цільовий; функціональний; емоційно-вольовий) та функціональних компонентів (розвивально-проєктивний; когнітивний; стимулювально-спонукальний; комунікативно-організаційний; рефлексивний) і визначається мотивами й переконаннями до виконанні службових обов’язків, а також професійно спрямованими знаннями, уміннями, навичками та особистісно-професійними якостями.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук