Перегляд за Автор "Bin Bai"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Критерії, показники і методи діагностики звуко-тембральних уявлень студентів-музикантів у процесі фортепіанного навчання(2013) Бінь Бай; Bin BaiУ статті обґрунтовано критерії, показники та методи педагогічної діагностики рівня сформованості звуко-тембральних уявлень майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фортепіанного навчання. Схарактеризовано компонентну модель звуко-тембральних уявлень. Розроблено критеріальний апарат дослідження. Виокремлено критерії звуко-тембральних уявлень: поінформованість у галузі тембральної проблематики; художньо-тембральна сприйняття та мисленнєво-операційні уміння тембрального мислення; спроможність та підготовка до художньо-технологічного застосування тембральної можливості фортепіано в самостійному виконавському процесі. Запропоновані критерії відповідають компонентам звуко-тембральних уявлень. З’ясовано специфіку звуковидобування на фортепіано.