eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Bilyk Roman"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Особливості формування професійного кредо майбутнього фахівця охорони праці
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Білик Роман; Bilyk Roman
    У статті теоретично обґрунтовано, що формування найвищих рівнів професійних компетентностей і світогляду майбутнього фахівця можливе завдяки вдалим управлінським впливам і власним діям індивіда, які формують його базові професійні якості. Відображено зміст поняття «професійне кредо», яке нами трактуються, як характеристика особистості, що відображає професійні принципи майбутнього фахівця. Кредо є відображенням життєвої системи правил, яких особистість неухильно дотримується в складних морально-етичних або професійних ситуаціях. Обґрунтовано позитивний та негативний вплив сформованого в особистості «професійного кредо» на розв’язання важливих професійних завдань та прийняття відповідальних рішень. Визначено структуру вимог, які висуваються роботодавцями до майбутніх фахівців працеохоронної галузі.
  • Документ
    Розробка та теоретичне обґрунтування системи професійної підготовки майбутніх фахівців з охорони праці
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Білик Роман; Bilyk Roman
    У статті розглянуто систему професійної підготовки майбутніх фахівців працеохоронної галузі в закладах професійної освіти, під якою ми розуміємо відношення заданих процесів, засобів і методів їх реалізації, що необхідні для забезпечення прогнозованого впливу на освітній процес підготовки майбутніх фахівців працеохоронної галузі з високим рівнем професійних та загальнолюдських якостей. Основними характеристиками цієї системи є: структурність, ієрархічність, цілісність, ідеологічна цілісність, взаємозв’язок з оточуючим середовищем, спроможність адаптуватися в умовах змінних зовнішніх факторів. Побудовано модель системи професійної підготовки майбутніх фахівців з охорони праці в закладах професійної освіти та обґрунтовано основні її компоненти, зокрема: цільового, змістового, операційного, процесуального, результативного блоків.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук