Перегляд за Автор "Biliavska T. M."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Теоретико-методичні засади формування мовної компетентності майбутніх учителів початкової школи(2015) Білявська Т. М.; Biliavska T. M.На сучасному етапі модернізації системи освіти в Україні особливої гостроти й актуальності набувають проблеми професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи, які впродовж початкової ланки освіти закладатимуть ключові компетентності учнів. У статті висвітлено питання формування мовної компетент¬ності, яка є важливою складовою в системі професійної підготовки. У публікації досліджено дефініції понять «мовна компетентність», «мовні компетентності», визначено види, зміст та структуру мовної компетентності. Вивчення зазначеного питання сприятиме формуванню ключових компетентностей майбутніх спеціалістів, їх конкурентоздатності, спроможності увійти у світовий глобальний простір.Документ Формування мовної компетентності майбутніх учителів початкової школи (акцентологічний рівень)(2016) Білявська Т. М.; Biliavska T. M.Світові тенденції глобалізації, соціально-економічні трансформації в Україні висувають нові вимоги до професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. У цьому контексті беззаперечною є роль вітчизняної системи освіти, яка повинна забезпечити формування ключових компетентностей майбутніх спеціалістів. У статті висвітлено основні проблеми формування акцентологічної грамотності майбутніх учителів початкової школи як важливої складової фахової мовної підготовки. З’ясовано причини порушення акцентуаційних норм у мовленні студентів і визначено шляхи вдосконалення рівня мовної освіти в контексті сучасних вимог.