Перегляд за Автор "Bidiuk Natalia Mykhailivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Діяльність центрів розповсюдження знань для безробітних у системі університетської освіти США(2008) Бідюк Наталя Михайлівна; Bidiuk Natalia MykhailivnaУ статті розглядаються особливості професійної освіти безробітних у ленд-грант університетах США. Особлива увага приділяється провідним напрямам діяльності спеціальних підрозділів університетів – Центрів розповсюдження знань, які надають освітні послуги різним категоріям дорослого населення, у тому числі й безробітним.Документ Особливості формування перекладацької компетентності майбутніх учителів іноземної мови та літератури(2023) Бідюк Наталя Михайлівна; Bidiuk Natalia MykhailivnaУ статті висвітлено окремі аспекти формування перекладацької компетентності майбутніх учителів іноземної мовита літератури. Зосереджено увагу на внутрішніх та зовнішніх чинниках, що зумовили потребу у формуванні перекладацької компетентності майбутніх учителів іноземної мови та літератури. З’ясовано потреби профільної школи та вимогидо навчання перекладу учнів старшої профільної школи. Висвітлено позиції науковців щодо тлумачення понять «переклад» та «перекладацька компетентність» і на цій основі обґрунтовано сутнісні характеристики перекладацької компетентності майбутніх учителів іноземної мови та літератури. Встановлено, що перекладацька компетентність є інтегрованою характе-ристикою, що передбачає здатність здійснювати переклад автентичних текстів на належному рівні та розуміти їх зміст, атакож реалізовувати отриману інформацію відповідно до цільової аудиторії й подальшого використання в іншомовній освіті та міжкультурній комунікації. Обґрунтовано, що формування перекладацької компетентності майбутніх учителів іноземної мови та літератури потребує упровадження нових підходів до структурування змісту фахової підготовки, реалізації інноваційних форм та методів навчання перекладу. Окреслено суперечливі питання та проблеми, які мають місце у підготовці майбутніх учителів іноземної мови та літератури в контексті забезпечення результатів навчання усному та письмовому перекладу. Запропоновано шляхи удосконалення змісту фахової підготовки на основі розроблення та тематичного оновлення змісту обов’язкових та вибіркових освітніх компонентів. Розглянуто особливості організації самостійної перекладацької діяльності з іншомовними текстами та носіями мови. Окрему увагу приділено використанню інноваційних методів та технологій навчання перекладу майбутніх учителів іноземної мови та літератури.Документ Розвиток психолого-педагогічної компетентності магістрантів засобами тренінгових технологій(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Бідюк Наталя Михайлівна; Bidiuk Natalia Mykhailivna; Третько Віталій Віталійович; Tretko Vitalii VitaliiovychУ статті висвітлено особливості розвитку психолого-педагогічної компетентності (ППК) магістрантів педагогічних спеціальностей засобами тренінгових технологій. Розглянуто вимоги до психолого-педагогічної діяльності та підготовки магістрантів. З’ясовано зміст психолого-педагогічної підготовки педагога, який спрямований на володіння педагогічною діагностикою, формування умінь будувати педагогічно доцільні взаємини з учнями, розвивати в них стійкий інтерес до самовдосконалення та здійснювати індивідуальний підхід на основі результатів педагогічного діагностування; формування системи знань основ вікової психології, міжособистісного та педагогічного спілкування; навичок, необхідних для успішного здійснення функцій щодо виховання, навчання і розвитку особистості, та які забезпечують високий рівень. Зазначено, що розвиток ППК магістрантів - це неперервний системний процес, який розпочинається на освітньому рівні бакалавра, відбувається з огляду на особливості й цінності психолого-педагогічної діяльності, відповідно до законодавчо-нормативного забезпечення; орієнтований на вимоги стандартів вищої освіти, шкільної освіти, професії; спрямований на запровадження якісних змін у змістовому, організаційно-технологічному, професійно-особистісному контекстах; зважає на особливості формування змісту педагогічної освіти у вищій школі на засадах інтеграції психолого-педагогічних знань; зумовлений потребою впровадження інноваційних форм, методів і технологій навчання; прогнозований позитивною динамікою розвитку означеної властивості. Цей процес потребує запровадження форм і інноваційних технологій навчання. Сфокусовано увагу на тренінгових технологіях навчання, обґрунтовано доцільність та ефективність їх використання у процесі психолого-педагогічної підготовки магістрантів.Документ Розвиток системи освіти дорослих у США (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)(2015) Бідюк Наталя Михайлівна; Bidiuk Natalia MykhailivnaУ статті розкрито та проаналізовано вплив прогресивних філософських концепцій на становлення й розвиток системи освіти дорослих у США (необіхевіоризму, лібералізму, прагматизму, прогресивізму, реконструктивізму, технократизму, радикалізму, гуманізму); проаналізовано теоретичні підходи американських учених до проблеми освіти дорослих, обґрунтовано їх необхідність та актуальність; визначено провідні принципи, на яких повинна базуватись освіта дорослих. Особливу увагу сконцентровано на структурі, цілях, функціях, видах освіти дорослих (формальна, неформальна, інформальна), стратегічних напрямах розвитку у другій половині ХХ – на початку ХХІ cтоліття.