Перегляд за Автор "Bidenko Larysa Valentynivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Поняття «когнітивні уміння» в контексті лінгвістичної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Біденко Лариса Валентинівна; Bidenko Larysa ValentynivnaУ статті розкрито зміст поняття «когнітивні уміння» в контексті лінгвістичної освіти. Розглянуто різні підходи до потрактування дефініції, виокремлено основні види лінгвокогнітивних умінь, що допоможуть викладачу цілеспрямовано формувати визначений тип умінь у системі вищої освіти.Документ Система роботи з художнім текстом на заняттях з російської мови як іноземної в різнорівневих групах(2016) Біденко Лариса Валентинівна; Bidenko Larysa ValentynivnaУ статті розглянуто та теоретично обґрунтовано систему роботи з художнім текстом на заняттях із російської мови як іноземної у групах з різним рівнем володіння російською мовою. Розкрито сутність поняття «художній фільм». Виокремлено підґрунтя застосування відеофільмів на заняттях, установлено їх недоліки та переваги. Значну увагу приділено особливостям подачі лінгвістичного матеріалу в групах із різним рівнем володіння мовою. Описано основні етапи роботи з художнім фільмом та розроблено систему вправ, які доречно використовувати на цих етапах. Автором висвітлено загальні та спеціальні особливості застосування художніх фільмів у групах із різним рівнем володіння мовою.Документ Ігрові технології в системі вищої освіти (на матеріалах оволодіння курсу «Вступ до мовознавства» студентами-першокурсниками)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Біденко Лариса Валентинівна; Bidenko Larysa ValentynivnaСтаття присвячена питанням застосування ігрових технологій у вищій школі. У ній розглянуто різні підходи до класифікації дидактичних ігор, виокремлено основні функції та їх ознаки, а також представлено приклади застосування ігрових технологій під час вивчення фонетики в курсі «Вступ до мовознавства».Документ Індивідуальна спрямованість навчальної траєкторії дистанційного курсу в системі вищої школи(2016) Біденко Лариса Валентинівна; Bidenko Larysa Valentynivna; Казанджиєва Марина Симеонівна; Kazandzhyieva Maryna SymeonivnaУ статті розглянуто та теоретично обґрунтовано важливість індивідуальної спрямованості дистанційного навчання. Розкрито сутність понять «дистанційна освіта», «дистанційне навчання», «індивідуальна спрямованість навчальної траєкторії». Виокремлено підґрунтя дистанційного навчання, встановлено його недоліки та переваги. Значну увагу приділено індивідуальному підбору дидактичного матеріалу дистанційного курсу відповідно до здібностей особистості студента. Описано основні фактори проектування й розробки дидактичного забезпечення, запропоновано концепцію індивідуальних рис особистості, що утворюють підсистему інтелектуальної сфери та підсистему міжособистісних стосунків.