Перегляд за Автор "Bets Yuliia"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості використання міжпредметних зв’язків у навчанні молодших школярів математики та англійської мови(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Шаран Олександра Василівна; Sharan Oleksandra Vasylivna; Бец Юлія; Bets YuliiaУ статті розглянуто проблему використання міжпредметних зв’язків у навчанні учнів початкової школи. Аргументується необхідність їх різнобічного застосування, що сприяє цілісному сприйняттю навчального матеріалу, формуванню системного мислення, позитивного емоційного ставлення учня до пізнавального процесу. Зокрема, застосування інтегрованого підходу під час вивчення англійської мови дає можливість досягти не тільки розуміння предмета, але й сформувати вміння застосовувати отримані знання під час вивчення інших навчальних дисциплін, наприклад, математики, та досягти високого рівня життєвих компетентностей школярів. Наведено способи використання міжпредметних зв’язків в освітньому процесі початкової школи. Наведено приклади завдань, що сприяють формуванню вмінь молодших школярів застосовувати вивчений матеріал на практиці, зокрема, вміння формулювати висловлювання з мовних ситуацій, пов’язаних з розв’язанням математичних завдань. Як показала практика, правильне використання міжпредметних зв’язків математики й англійської мови сприяє формуванню практичної та комунікативної компетентності молодших школярів.