Перегляд за Автор "Bas Svitlana Vitaliivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ До питання про компетентнісні задачі(2015) Семеріков Сергій Олексійович; Semerikov Serhii Oleksiiovych; Словак К. І.; Slovak K. I.; Бас Світлана Віталіївна; Bas Svitlana VitaliivnaУ тезах розглянуто тлумачення компетентнісних задач, компетентнісних задач з математики та запропоновано трактування компетентнісних математичних задач. Наведено класифікацію компетентнісних математичних задач для майбутніх економістів.Документ Роль та місце системи прикладних задач економічного змісту у формуванні предметної математичної компетентності економіста(2013) Бас Світлана Віталіївна; Bas Svitlana VitaliivnaУ статті розглянуто прикладні задачі економічного змісту як важливий засіб прикладної спрямованості навчання математики майбутніх фахівців з економіки. Такі задачі відображають реальні економічні ситуації, а їх розв’язання сприяє ознайомленню студентів з економічними поняттями і причинно-наслідковими зв’язками між ними, математичними моделями в економіці, виробленню вмінь будувати та досліджувати математичні моделі економічних ситуацій, застосовувати математичні методи і закономірності в конкретних виробничих процесах. Прикладні задачі економічного змісту систематизовані відповідно до майбутніх професійних задач запропоновані при вивченні вищої математики на першому курсі сприяють формуванню предметної економічної компетентності економіста і є пропедевтикою вивчення математичного програмування, економіко-математичного моделювання тощо.Документ Творчі завдання як засіб формування практичної компетентності учнів(ФОП Цьома С. П., 2020) Бас В. М.; Bas V. M.; Бас Світлана Віталіївна; Bas Svitlana VitaliivnaРозглянуто приклад творчого завдання з теми «Функції та їх властивості» як засіб підвищення мотивації до вивчення математики та формування практичної компетентності учнів 10-11 класів.