Перегляд за Автор "Bardakova O. H."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Навчання учнів розв’язувати завдання з параметрами як засіб розвитку прогностичного мислення. Тригонометричні рівняння з параметрами(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Чашечникова Ольга Серафимівна; Chashechnikova Olha Serafymivna; Бардакова О. Г.; Bardakova O. H.; Чухрай З. Б.; Chukhrai Z. B.У статті розглянуто проблему розвитку прогностичного мислення. На основі досліджень, в яких ідеалізоване проектування розглядається як найкращий підхід для подолання кризи шляхом здійснення радикальних змін, зроблено висновок про необхідність розвитку прогностичного мислення в процесі навчання всіх учнів / студентів. Розглядається сутність ідеалізованого проектування в контексті навчання математики. Як шлях розвитку прогностичного мислення розглядається навчання учнів / студентів розв’язувати завдання з параметрами. Пропонується для учнів та студентів коледжів доповнювати розв’язування завдань з параметрами завданнями на розвиток прогностичного мислення. Майбутнім вчителям математики також пропонується створити до конкретних завдань з параметрами завдання на розвиток прогностичного мислення. Пропонуються результати проведеного експерименту. В експерименті брали участь учні старших класів, студенти коледжів, студенти педагогічного університету. Динаміку розвитку прогностичного мислення оцінювали за спостереженнями за процесом виконання завдань; за оперативністю виконання письмових робіт відповідного характеру та обраними шляхами розв’язування; використовуючи діагностику Л. А. Регуш. Проведений експеримент свідчить про позитивну динаміку у розвитку прогностичного мислення як учнів, так і студентів. Зовнішньо найкраще проявилося підвищення рівня розвитку прогностичного мислення в учнів та майбутніх вчителів математики. У ході виконання відповідних контрольних завдань найбільше зростання – у майбутніх вчителів математики, а за методикою Л. А. Регуш, де рівень саме знань та вмінь з теми не так істотно впливає на результати, – у студентів коледжу. З’ясовано: специфіка розв’язування тригонометричних рівнянь визначає більш помітні позитивні зміни у рівні розвитку прогностичного мислення учнів / студентів порівняно з експериментальним навчанням, пов’язаним, наприклад, з розв’язуванням показникових рівнянь. Вказано: подальшого дослідження потребує питання створення більш точних маркерів для визначення рівня розвитку прогностичного мислення учнів / студентів саме у процесі навчання математики.Документ Олімпіадні завдання на заняттях з елементарної математики як один із шляхів розвитку творчого мислення студентів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Чашечникова Ольга Серафимівна; Chashechnikova Olha Serafymivna; Колесник Євгенія Анатоліївна; Kolesnyk Yevheniia Anatoliivna; Бардакова О. Г.; Bardakova O. H.; Глазько Л. Ю.; Hlazko L. Yu.; Свєтлова Т. В.; Svietlova T. V.У статті пропонується один із шляхів розвитку творчого мислення майбутніх вчителів математики в ході вивчення елементарної математики: розв’язування олімпіадних завдань, пов’язаних з темою кожного конкретного заняття . Увагу приділено темам «Розв’язування рівнянь, що містять цілу та дробову частини», «Коло, вписане у трикутник, та коло, описане навколо трикутника». Наведені приклади задач, що пропонуються на олімпіадах з математики для школярів, та завдань, виконання яких «готує» студентів до їх розв’язування (можуть бути запропоновані на заняттях з елементарної математики).