eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Baranovska Liliia Volodymyrivna"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Особистісно зорієнтовані освітні технології в підготовці фахівців соціономічних професій
    (2023) Барановська Лілія Володимирівна; Baranovska Liliia Volodymyrivna; Заслужена Алла Андріївна; Zasluzhena Alla Andriivna
    У статті обґрунтована доцільність застосування особистісно зорієнтованих технологій у підготовці фахівців соціоно-мічних професій. Це зумовлено ціннісною спрямованістю діяльності працівників соціальної сфери, об’єктом праці яких є особа з її різноманітними проблемами. Їхня діяльність вимагає застосування технологій, які передбачають приділення пильної уваги людині, студентові, які в освітній діяльності набувають значення найвищої цінності. Вироблення здатності фахівця орієн-туватись у динамічній, нестандартній соціальній ситуації, професійно управляти нею зумовлює необхідність упровадження в навчальний процес інноваційних освітніх технологій, які є школою розвитку на основі суб’єкт-суб’єктного типу відносин, базованих на демократичності, діалогічності і рефлективності; цей тип є системою навчання за формулою: проблемна діяль-ність – рефлексія – досягнення.Використання особистісно зорієнтованих освітніх технологій дозволить подолати існуючі в підготовці фахівців соціоно-мічних професій суперечності. Методологічними принципами, на яких вони базуються, є: принцип цілеспрямованого створення емоційно збагачених виховних ситуацій; принцип особистісно розвивального спілкування; принцип використання співпережи-вання як психологічного механізму у вихованні особистості; принцип систематичного аналізу (педагогом) власних і чужих вчинків. Обґрунтована доцільність використання імітаційних освітніх технологій, технології ситуативного навчання, техно-логії евристичного (дослідницького) навчання для підготовки представників цих професій.Важливими ознаками використання особистісно зорієнтованих технологій є: наявність у здобувачів вищої освіти мотива-ції до навчання; сформованість у закладі вищої освіти сприятливого, комфортного і безпечного освітнього середовища; вико-ристання ефективних форм, методів і технік навчання; опора на досвід, знання, уміння і навички студентів; наявність у здо-бувачів вищої освіти відчуття контролю над процесом свого навчання; досягнення успіху, задоволення пізнавальних потреб та потреби у самореалізації; відсутність факторів ризику для здоров’я; зміна змісту навчання і позиції викладача.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук