Перегляд за Автор "Bahinska O. V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Рухова пам’ять як критерій диференційованого навчання рухових дій дівчат середнього шкільного віку(2014) Самоненко С. Б.; Samonenko S. B.; Багінська О. В.; Bahinska O. V.У статті розглядається значення рухової пам’яті в процесі диференційованого навчання рухових дій дівчат середнього шкільного віку, питання вивчення часових, просторових, швидкісних і силових характеристик рухової пам’яті та їх ролі в диференціації навчання рухових дій на уроках фізичної культури. З’ясовано, що рухова пам’ять у процесі навчання рухових дій є полімодальною системою, яка має складну внутрішню структуру (запам’ятовування інформації, її зберігання в короткочасній і довгостроковій пам’яті та відтворення) і проявляється в просторових, часових, швидкісних і силових характеристиках.Документ Синергетичний підхід до розвитку рухової функції школярів у процесі фізичного виховання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Багінська О. В.; Bahinska O. V.У статті розглядається питання комплексного підходу до розвитку рухової функції школярів у процесі фізичного виховання. Вивчається можливість використання дидактичних аспектів і ідей синергетики в змісті предмету «Фізична культура» в загальноосвітніх навчальних закладах. Обґрунтовано їх використання в моделюванні та прогнозуванні розвитку рухової функції школярів. Визначається можливість упровадження синергетичного підходу до управління даним процесом з метою сприяння оптимальному розвитку рухової функції школярів та підвищення якості процесу фізичного виховання в цілому.