Перегляд за Автор "Babkova O. O."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Складові оцінювальної діяльності вчителів природничих спеціальностей(2013) Бабкова О. О.; Babkova O. O.У статті розкривається загальна сутність змістового компоненту оцінювальної діяльності вчителів природничих спеціальностей; визначено складові оцінювальної діяльності вчителів природничих спеціальностей; теоретично обґрунтовано значення кожної з них у встановленні зворотного зв’язку і забезпеченні планування індивідуальних стратегій навчання учнів. Значну увагу приділено проблемам викладання предметів природничого циклу в сучасній школі, визначення рівня навчальних досягнень учнів із природознавства, частоти контролю знань, інтерпретації отриманих результатів освітнього процесу, співвіднесення ступеню навченості учнів до рівня вимог учителів.Документ Структурно-функціональна модель професійного розвитку викладачів предметів професійно- теоретичної підготовки у системі післядипломної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Бабкова О. О.; Babkova O. O.У статі представлено структурно-функціональну модель професійного розвитку викладачів предметів професійно-теоретичної підготовки у системі післядипломної освіти, яка має цільовий, змістовий, технологічний, діагностико-результативний блоки. Визначені критерії ефективності реалізації кожного. Модель апробовано та реалізовано в Запорізькому регіоні. Автором окреслені провідні принципи професійного розвитку, які дозволяють раціонально побудувати освіт ній процес і передбачають формування у педагогів зазначеної категорії загальних, професійних (психолого-педагогіч них), фахових (предметних) компетентностей. Визначено інтегральний критерій сформованої професійної компе тентності, компонентами якого є: мотиваційно-орієнтувальний, змістовий, процесуальний, оцінно-рефлексивний критерії. Презентовано показники сформованості кожного компонента: мотиваційно-орієнтувального – потреба у збагаченні, поновленні професійно-педагогічних знань; змістового – сформованість системи знань з теоретичних і методологічних основ професійно-педагогічної діяльності; процесуального – сформованість умінь і навичок з проектування освітнього процесу в умовах реформування національної системи профтехосвіти. Визначено, що професійний розвиток викладачів предметів професійно-теоретичної підготовки в післядипломній освіті є цілеспрямованим, організованим, цілісним процесом оволодіння педагогами зазначеної категорії складовими професійної компетентності (мотиваційно-орієнтувальною, змістовою, процесуальною, оцінно-рефлексивною), необхідними для успішного здійснення освітньої діяльності, яка здійснюється в курсовий та міжкурсовий періоди; передбачає створення організаційно-педагогічних умов як сукупності об’єктивних можливостей, що забезпечують успішне досягнення мети.