Перегляд за Автор "Babiichuk Svitlana"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Геоінформаціині системи та дистанційне зондування землі як засоби інформатизації дисциплін природничого циклу в Малій академії наук України(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Бабійчук Світлана; Babiichuk SvitlanaУ статті розглянуто практичний досвід інформатизації дисциплін природничого циклу в Малій академії наук України через застосування геоінформаційних систем та дистанційного зондування Землі. Інформатизація освіти розглядається через призму концепту Нової української школи. Визначено деякі підходи до розуміння дефініцій «інформаційно-комунікаційні технології» та «інформатизація». Висвітлено можливості й особливості застосування геоінформаційних систем та дистанційного зондування Землі в науково-дослідницьких роботах учнів Малої академії наук України. Розглянуто процес вивчення основ геоінформаційних систем та дистанційного зондування Землі в Малій академії наук України, яке ґрунтується на формуванні в учнів геоінформаційної компетенції - уміння та готовності шукати, створювати та аналізувати просторово прив'язану інформацію, міркувати та приймати рішення з огляду на просторово- координовані дані та їх аналіз. Геоінформаційну компетентність розглянуто як складову інформатичної компетентності. Перспективними напрямами подальших розвідок є вдосконалення методики та обґрунтування нових методів застосування геоінформаційних систем і дистанційного зондування Землі в навчальній та дослідницькій діяльності учнів.Документ Застосування геоінформаційних систем у дослідницьких роботах учнів Київської Малої академії наук(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Бабійчук Світлана; Babiichuk SvitlanaУ статті розглянуто досвід застосування геоінформаційних систем у дослідницькій діяльності учнів у секції «Геоінформаційні системи у географії» відділення наук про Землю Київської Малої академії наук. Визначено умови застосування геоінформаційних систем як інструменту реалізації міжпредметних зв’язків: атмосфера зацікавленості учнів; створення обставин для розвитку творчості, логічного й критичного мислення, розширення й поглиблення знань з кількох предметів одночасно, створення ситуації успіху. Базовим вмінням, яким повинні володіти учні задля успішного застосування геоінформаційних систем у дослідницькій діяльності є створення електронних карт. Описано методи створення електронних карт – топографічної карти свого міста та карти «Суспільно-географічна характеристика господарського комплексу України» через групову роботу учнів. Розглянуто орієнтовний алгоритм створення електронних карт, які ми згрупували у три блоки: формування шарів карти, застосування інструментів аналітики, компонування шарів карти. Визначено, що застосування міжпредметних зв’язків та краєзнавчого принципу сприятиме укладанню карти не відірваної від життя учнів, а значить актуальну та цікаву для них. Застосовувати ці методи можна у комп’ютерному класі (якщо це урок), або ж як елемент домашньої проектної роботи.