Перегляд за Автор "Babenko Olena Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Хімічний експеримент в умовах дистанційної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Бабенко Олена Михайлівна; Харченко Юлія Володимирівна; Babenko Olena Mykolaivna; Kharchenko Yuliia VolodymyrivnaНевід ’ємною частиною якісної хімічної освіти є набуття її здобувачами практичного досвіду роботи в хімічній лабораторії, самостійного виконання різноманітних операцій, поводження із реактивами залежно від класу їх небезпеки та властивостей. Саме тому дистанційне викладання хімічних дисциплін у закладах освіти різних рівнів - це надскладна задача. Мета статті полягає в аналізі способів проведення хімічних експериментів за умов дистанційного навчання студентів хімічних спеціальностей у закладах вищої освіти. Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій та збільшення доступності Інтернету дозволили проводити дистанційні курси вивчення хімії, в тому числі, й на основі експериментальної роботи студентів. Для здобувачів освіти, у яких з різних причин обмежені можливості відвідування занять офлайн, дистанційні онлайн-курси з лабораторними експериментами пропонують гнучкі можливості для їх опанування. На основі аналізу існуючих наукових досліджень і власного досвіду впровадження дистанційної форми навчання хімії, розглянуто різні способи проведення хімічних експериментів за умов дистанційного навчання студентів: письмові описи, доповнені зображеннями; демонстрації, записані на відео; інтерактивні демонстрації в прямому ефірі; віртуальні хімічні лабораторії; домашні хімічні експерименти. Визначено, що кожен із наведених способів, має свої переваги та недоліки та може використовуватися окремо від інших, або в поєднанні. Розглянуто сильні та слабкі сторони представлених альтернатив хімічного експерименту, враховуючи результати з бесід із здобувачами освіти. Теоретичний матеріал статті проілюстрований стоп-кадрами з відеозвітів студентів хімічних спеціальностей, наданих ними в рамках вивчення різних дисциплін, що ілюструють самостійне вивчення та дослідження властивостей органічних і неорганічних сполук у домашніх умовах. Автори свідомі того, що проведене дослідження не розкриває усіх аспектів означеної проблеми включення хімічного експерименту в освітній процес за умов організації дистанційного навчання. Тому планується проведення наступних наукових розвідок з теми.