eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Babakina Oksana"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Ефективне управління підвищенням кваліфікації викладачів: виклики, стратегії, перспективи
    (СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024) Бабакіна Оксана; Babakina Oksana
    У статті розглянуто сучасні підходи до управління підвищенням кваліфікації викладачів (педагогічних і науково-педагогічних працівників) у закладах вищої педагогічної освіти. Виокремлено ключові принципи організації та розвитку професійної підготовки викладачів. Провідне місце посідають принципи неперервності, гнучкості, персоналізації та інтеграції сучасних технологій. Висвітлено основні організаційні моделі підвищення кваліфікації на сучасному етапі розвитку освіти: традиційна, цифрова, гібридна. Надано стислу характеристику окресленим моделям. Висвітлено виклики, що постають перед системою професійного розвитку, та запропоновано стратегічні шляхи їх подолання. До основних викликів віднесено такі: відсутність мотивації у викладачів до підвищення кваліфікації; недостатню технологічну компетентність викладацького складу; обмеженість фінансових ресурсів на професійний розвиток; необхідність швидкої адаптації до цифрових технологій та методик дистанційного навчання. Запропоновано стратегічні шляхи подолання окреслених викликів: мотиваційні механізми, інституційна підтримка, упровадження менторських програм; фінансування та партнерство. З’ясовано, що в умовах сучасного технічного прогресу процес підвищення кваліфікації викладачів потребує підвищення ролі цифрових технологій, але у єдності із традиційною моделлю, що забезпечить високу результативність професійного зростання фахівців. Досліджено роль інноваційних освітніх технологій у підвищенні кваліфікації та окреслено перспективи розвитку системи професійного вдосконалення педагогічних і науково-педагогічних працівників. Результати дослідження можуть бути використані під час планування та організації підвищення кваліфікації викладачів задля ефективного управління професійним зростання фахівців, для оптимізації процесу управління персоналом у закладі вищої освіти загалом.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук