Перегляд за Автор "Antypin Yevhen Borysovych"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Наступність у вихованні й навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в історико-педагогічному контексті кінця ХІХ – початку ХХ століття(2015) Антипін Євген Борисович; Antypin Yevhen BorysovychСтаття присвячена висвітленню проблеми становлення та розвитку ідей наступності у вихованні й навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в педагогічній теорії і практиці українського шкільництва кінця ХІХ – на початку ХХ століття. Історико-педагогічний аналіз означеного феномену в цих хронологічних межах дав змогу вивчити сутність ідей наступності у вихованні, навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: підготовленість дитини дошкільного віку до навчання в школі; реформування початкової школи на ідеях дошкільного виховання; єдність організаційних форм, принципів, методів роботи дошкільних закладів та початкової школи; наступність змісту навчання й виховання дитини. Ці розвідки виявили нові факти, що характеризують поступ ідей наступності.Документ Психологічні особливості субʼєктивних семантичних полів майбутніх педагогів з різним типом професійної спрямованості(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Іванюк Ганна; Ivaniuk Hanna; Мельник Інна; Melnyk Inna; Антипін Євген Борисович; Antypin Yevhen BorysovychУ статті подано результати дослідження наукової проблеми психологічних особливостей субʼєктивних семантичних полів понять у студентів педагогічних спеціальностей із різним типом професійної спрямованості (соціальним, артистичним, підприємницьким, інтелектуальним, реалістичним, конвенціональним). Для досягнення мети дослідження обрано адекватний інструментарій: метод семантичного диференціалу Ч. Осґуда, опитувальник із визначення типу особистості Дж. Голланда. Установлено, що запропоновані методики дали змогу виявити позитивно забарвлені асоціації на стимул, що поєднують із педагогічною діяльністю та реакції, що свідчать про нейтральне, а подекуди й негативне ставлення до обраної професії педагога.Документ Ідеї дитиноцентризму в педагогічних поглядах Тимофія Лубенця(2015) Антипін Євген Борисович; Antypin Yevhen BorysovychУ статті висвітлено результати історико-педагогічного пошуку сутності ідей дитиноцентризму в теоретико-практичній спадщині Тимофія Лубенця, що є суголосними особистісно-орієнтованій концепції освіти дітей. З’ясовано й узагальнено ключові ідеї дитиноцентризму, а саме: дитина – найвища цінність, підготовка дитини до життя, освіта людини в широкому сенсі, навчання і виховання у праці. Вивчення теоретичних праць і практики педагогічної діяльності Тимофія Лубенця уможливило зробити висновок про сучасність ідей дитиноцентризму, оскільки дошкільна і початкова освіта в Україні потребує переосмислення й розбудови навчання і виховання, зорієнтованих на дитину, її інтереси, потреби.