Перегляд за Автор "Anokhin Yevhenii Vasylovych"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вплив громадської освіти на неформальне спілкування дітей та підлітків(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Анохін Євгеній Васильович; Anokhin Yevhenii VasylovychУ статті висвітлюється досвід реалізації соціально орієнтованих проектів громадської освіти, які здійснюють неурядові громадські об’єднання дитячого центру «Сигнал» Сумського державного педагогічного університету ім. А. С. Макаренка. Формування високих норм спілкування позитивно впливає на неформальне середовище спілкування дітей та підлітків.Документ Особливості процесу формування наукової картини світу в системі громадської освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Анохін Євгеній Васильович; Anokhin Yevhenii Vasylovych; Чайка Валентина Віталіївна; Chaika Valentyna VitaliivnaУ статті використовуючи особистий досвід організації діяльності в системі громадської освіти, автори розглядають її унікальні можливості у формуванні наукової картини світу, доводять необхідність спиратись на позитивний емоційний стан особистості. Пропонується залучити до пізнавальної діяльності неформальне середовище спілкування дітей та підлітків. Перспективу вирішення проблем формування наукової картини світу автори вбачають в об'єднанні шкільної освіти з можливостями освітньої діяльності у громадянському суспільстві.Документ Проблеми інтеграції дисциплін природничо-математичного циклу в процесі спільної діяльності учнів та студентів під час дослідницьких експедицій(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Анохін Євгеній Васильович; Anokhin Yevhenii Vasylovych; Чайка Валентина Віталіївна; Chaika Valentyna VitaliivnaУ статті, ґрунтуючись на багаторічному досвіді проведення науково-дослідницьких експедицій, автори висвітлюють проблеми організації спільної пізнавальної діяльності учнів та студентів. Розглядаються питання інтеграції знань з різноманітних дисциплін природничо-математичного циклу за для ефективної дослідницької роботи, поєднання інтересів різновікової групи учасників спільноїекспедиції, шляхи підвищення ролі практики в навчально-виховному процесі.Документ Розвиток інтелектуальної діяльності підлітків в позашкільному середовищі(2013) Анохін Євгеній Васильович; Anokhin Yevhenii Vasylovych; Чайка Валентина Віталіївна; Chaika Valentyna VitaliivnaАвтори розглядають проблему розвитку інтелектуальних здібностей учнів в системі діяльності позашкільних форм освіти. Особлива увага приділяється аналізу взаємозв’язку можливостей школи та такої форми позашкільної освіти, як громадський ліцей, досвід якого узагальнюється у статті. Стаття особливу увагу приділяє значенню для розвитку інтелектуальних здібностей вивчення предметів природничо-математичного циклу, як передумови набуття рухливості знань – головної ознаки інтелекту.