Перегляд за Автор "Alieksieieva Hanna Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання платформи Arduino для професійної підготовки майбутніх інженерів- педагогів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Алєксєєва Ганна Миколаївна; Alieksieieva Hanna Mykolaivna; Бабич П. М.; Babych P. M.У статті розглянуто становлення робототехніки як прикладної науки; наведено приклади розробок у сфері інтелектуальних робототехнічних і мехатронних систем. Інтелектуальні самонавчальні управлінські системи працюють на принципах функціонування мозку – виконують складні механічні операції з точністю, недосяжною для людини, тому тема дослідження є актуальною і своєчасною. У статті розглянуто питання, пов'язані зі змістом підготовки майбутніх інженерів-педагогів Бердянського державного педагогічного університету на прикладі дисципліни «Прикладне програмування». Доведено необхідність введення в освітній процес платформи Arduino. Наведено аналіз апаратної складової платформи Arduino за функціональними можливостями та технічними характеристиками, розкрито апаратні можливості, переваги та специфікація. На сьогодні платформа Arduino є одним із найзручніших способів вивчення основ програмування пристроїв на мікроконтролерах, які орієнтовані на тісну взаємодію з навколишнім світом. Продемонстровано приклади розроблених лабораторних робіт з дисципліни «Прикладне програмування» (розглянуто питання: під’єднання ультразвукового далекоміра до плати Arduino; під’єднання датчика звукового сигналу та кнопки до плати Arduino) з використанням програмного забезпечення Arduino IDE та визначено перспективи застосування даного пристрою та симулятору Tinkercad в освітній діяльності майбутніх інженерів-педагогів на прикладі Бердянського державного педагогічного університету. Розглянуто елементи методики використання відповідних технічних засобів у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері ІТ відповідно до мети та цілей навчання, що дозволить сформувати у студентів відповідні навики програмування, стимулювати зацікавленість до техніки та моделювання, сприятиме розвитку логічного та алгоритмічного мислення. Визначено перспективи використання мікропроцесорної плати під час навчального процесу студентів педагогічного вишу.Документ Використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі професійної підготовки студентів педагогічних вузів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Алєксєєва Ганна Миколаївна; Alieksieieva Hanna MykolaivnaХарактеризуються деякі аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх педагогів вищого навчального закладу. Представляється розробка навчально-професійних завдань для лекційних, лабораторних та практичних занять засобами інформаційних технологій. Студенти виконують вправи з використання найпопулярніших скорочень, що вживаються в комп’ютерних комунікаціях; розробляють комп’ютерні програми дослідження особистості; розробляють електронний варіант діагностичного комплексу; здійснюють вибір найбільш доцільних інформаційно-комунікаційних технологій відповідно до педагогічної ситуації, що створювалася під час опрацьовування конкретних тем заняття з професійних дисциплін. Розробка електронних підручників, посібників, дистанційних навчальних курсів; застосування новітніх програмно-апаратних засобів в різних інформаційних середовищах, засобів телекомунікацій та інструментарію освітніх технологій Web 2.0 забезпечують дійсно новий рівень подання навчального матеріалу фундаментальних та професійно-орієнтованих дисциплін, надають можливість зробити процес навчання більш ефективним та інтенсивним.Документ Досвід використання засобів електронного навчання у інклюзивному освітньому ВНЗ(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Алєксєєва Ганна Миколаївна; Alieksieieva Hanna Mykolaivna; Антоненко Олександр Володимирович; Antonenko Oleksandr Volodymyrovych; Жадан К. О.; Zhadan K. O.; Лифенко М. В.; Lyfenko M. V.В статті розглядаються питання, пов'язані з електронним навчанням в закладах вищої освіти. В сучасних умовах інформаційно-комунікаційні технології істотно змінили ринкову конкуренцію IT-фахівців, наділивши учасників ринку абсолютно новими інструментами і каналами впливу на свідомість масової аудиторії у сфері освітніх послуг. Представлено аналіз теоретичних досліджень та програмних розробок у галузі електронного навчання, який доводить стійкі тенденції ефективності впровадження електронного навчання протягом життя, що вимагає системної трансформації організаційних і педагогічних основ навчання. Зокрема представлено результати дослідження проблеми інклюзії в вищій освіті на прикладі навчання студентів з вадами зору Бердянського державного педагогічного університету засобами електронного навчання. Описано приклади розробок (освітнє Інтернет-середовище для людей з вадами зору, і для людей, які зовсім втратили зір із професійного навчання комп’ютерним технологіям, де теми мають аудіо та відео супровід, додається методичний матеріал, який частково надає DAISY-формат). Виділили ключові напрямки електронного навчання в сфері освіти, що в сукупності служать наочною ілюстрацією трансформації навчання, з одного боку, і доступності технологічних інновацій як основи експериментальних досліджень по інший. Наведено основні фактори успішного впровадження e-освіти в закладах вищої освіти, зокрема в умовах інклюзії. Виявлено, що за останні роки комп’ютеризація вишів значно вплинула на швидкість, доступність та інші показники навчання, а також на зацікавленість студентів в освітньому процесі. Визначено тенденції розвитку досліджень в області електронного навчання в умовах інклюзії та підкреслена необхідність розкриття досвіду вищих навчальних закладів щодо упровадження комп’ютерних технологій та спеціальних дидактичних методик у процес навчання студентів із особливими потребами.Документ Практичні аспекти використання комп’ютерних технологій в процесі професійної підготовки студентів педагогічних вузів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Алєксєєва Ганна Миколаївна; Alieksieieva Hanna MykolaivnaХарактеризуються деякі аспекти використання комп’ютерних технологій, а саме графічних пакетів в процесі професійної підготовки майбутніх інженерів- педагогів вищого навчального закладу. Представляються розробки інтерактивних віртуальних об’єктів на прикладі створення моделі головного корпусу Бердянського державного педагогічного університету, гербу факультету комп’ютерних та енергозберігаючих технологій. Студенти використовують тривимірну комп’ютерну графіку (програми Autodesk 3D Studio, 3ds Max, Autodesk Mudbox, AutoCAD та ін.) для моделювання об’ємних тривимірних об’єктів. Практичне використання графічних пакетів в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців комп’ютерного профілю дозволяє досягти значних результатів, забезпечує дійсно новий рівень подання навчального матеріалу фундаментальних та професійно-орієнтованих дисциплін, надає можливість зробити процес навчання більш ефективним та інтенсивним.Документ Практичні аспекти використання сучасних освітніх технологій в управлінні навчальним закладом(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Алєксєєва Ганна Миколаївна; Alieksieieva Hanna MykolaivnaРозкриваються деякі практичні аспекти використання освітніх технологій, а саме інформаційно-мережевих технологій в процесі організації управління навчальним закладом. Представляється розробка електронного інтернет-ресурсу з управління навчальним закладом. Проект відповідає завданням керівників сучасної освіти, які потребують аналізувати великі за обсягом матеріали, уміння узагальнювати тенденції, робити прогноз розвитку педагогічної системи та, приймати рішення, виконувати їх, оцінювати результати. Шкільний сайт у комплексі із іншими заходами з інформатизації навчального закладу частково вирішує і управлінські процеси, які не обмежуються внутрішньошкільним управлінням; посилюють вплив соціуму, громадськості на управлінську діяльність; управляють людськими ресурсами, залучають педагогів, батьків, учнів до вирішення шкільних проблем. Практичне використання системи керування вмістом WordPress дозволяє зробити процес управління навчальним закладом більш ефективним та інтенсивним, коли використовуються системи автоматичного створення та ведення веб-журналів; системи вікі-енциклопедій; системи збереження мультимедійних веб-ресурсів; системи створення ньюс-порталів, призначених для висвітлення подій, що відбуваються в навчальному заклад, а також для анонсів, оголошень, тощо.Документ Підвищення академічної відкритості закладів вищої освіти засобами Web-технологій(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Кравченко Наталя Володимирівна; Kravchenko Natalia Volodymyrivna; Алєксєєва Ганна Миколаївна; Alieksieieva Hanna Mykolaivna; Горбатюк Лариса Василівна; Horbatiuk Larysa Vasylivna; Антоненко Олександр Володимирович; Antonenko Oleksandr VolodymyrovychВ статті проведено аналіз відкритості закладів вищої освіти. В сучасних умовах основним комунікаційним середовищем стає Інтернет, а головним комунікаційним інструментом виступає сайт. Сайт це засіб відображення унікальних характеристик вищу, його індивідуальності та привабливості, він є конкурентною перевагою вищу на ринку освітніх послуг та визначає його імідж у світовому Інтернет-просторі. Процес підвищення академічної відкритості закладів вищої освіти засобами Web-технологій можливий лише за умови об’єднання зусиль багатьох підрозділів та авторів. Для підняття рейтингу ЗВО необхідно виконувати такі заходи: правильно наповнити контентом сторінки сайту про наукову діяльність; публікувати новини про майбутні або минулі наукові конференції, семінари та інше, зберігати у відкритому доступі їхні матеріали, а також результати наукової діяльності: публікації, наукові робити, навчально-методичні рекомендації, які повинні супроводжуватися анотацією так само двома мовами; зберігати у відкритому доступі наукові журнали та видання. В обов'язковому порядку дублювати розділи з інформацією про наукову діяльність університету англійською мовою. Рейтингові системи забезпечують умови прозорості для зовнішнього оцінювання діяльності вищих навчальних закладів, інформують суспільство про розвиток вищої освіти. В статті надано рекомендації щодо підвищення показників присутності, якості, відкритості та впливу у міжнародному рейтингу Webometrics.Документ Розробка електронного інтернет-ресурсу з управління навчальним закладом(ФОП Цьома С. П., 2017) Алєксєєва Ганна Миколаївна; Alieksieieva Hanna MykolaivnaРозкриваються деякі практичні аспекти використання освітніх технологій, а саме інформаційно-мережевих технологій в процесі організації управління навчальним закладом.Документ Сучасні підходи до розробки стандартів вищої освіти для спеціальності професійна освіта(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Алєксєєва Ганна Миколаївна; Alieksieieva Hanna Mykolaivna; Кравченко Наталя Володимирівна; Kravchenko Natalia Volodymyrivna; Антоненко Олександр Володимирович; Antonenko Oleksandr VolodymyrovychУ статті розглянуті сучасні підходи до питань стандартизації вищої освіти в контексті формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. Визначено, щоб відповідати європейському рівню та сприяти успішній реалізації реформ в Україні необхідна зміна освітньої парадигми вищої освіти. Виявлено, що процес розроблення стандартів вищої освіти виявився більш складним і тривалим ніж це планувалося. Повільність розробки стандартів вищої освіти пояснюється недосконалістю методики розробки стандартів. З метою застосування системного підходу до створення стандартів вищої освіти для спеціальності «Професійна освіта» було обрано за основу стандартів концепцію дуальних компетентностей для інженера-педагога. Професійна дуальна діяльність майбутніх інженерів-педагогів представлена наступними дуальними компетентностями: організаційної, технологічної, управлінської. Було виокремлено інтегральну, загальні та спеціальні компетентності для випускника спеціальності «015 Професійна освіта (Комп’ютерні технології)». Було формульовано нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти у термінах результатів навчання, що являють собою сукупність знань, умінь, навичок, компетентностей, набутих особою у процесі навчання за освітньо-професійною програмою «Професійна освіта (Комп’ютерні технології)», які можна ідентифікувати, кількісно оцінити та виміряти.