Перегляд за Автор "Alieksieiev Oleksandr"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвивальний потенціал освітнього середовища педагогічного ЗВО у розрізі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями(2022) Алєксєєв Олександр; Alieksieiev OleksandrУстановлено, що розвивальний потенціал освітнього середовища педагогічного ЗВО у розрізі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями відбивається в сукупності ресурсів (нормативно-орієнтаційні; змістово-інформаційні; комунікативно- діяльнісні) і можливостей (смислові; інтеграційні (синтез міждисциплінарних знань про методику фізичного виховання; формування фізичної культури учнів); перетворювальні), використання яких сприяє інноватизації, технологізації, фундаменталізації професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями.Документ Філософсько‐методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Алєксєєв Олександр; Alieksieiev OleksandrРезюмовано, що у спеціально‐науковій методології вичленовують кілька рівнів: загальнонаукова основа, теоретико‐методологічна стратегія і практико‐ орієнтована тактика з відповідним набором діагностичних засобів. Встановлено, що вивчення процесу професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями здійснювалося на основі діалектики і припускало урахування законів діалектики: єдності і боротьби протилежностей, взаємного переходу кількісних змін у якісні, заперечення заперечень. Відбувалося апелювання до механізмів функціонування наукового пізнання: закону наступності зміни наукових теорій, наявності специфічної для кожної епохи розвитку науки «парадигми» мислення. До низки загальнонаукових методологічних підходів, що відбивають специфіку реалізації завдань дослідження віднесено: системно‐діяльнісний, діалектичний, гуманістичний, процесуальний, компетентнісний, структурний. До конкретно‐наукових методологічних платформ вивчення особливостей професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями віднесено: аксіологічний, акмеологічний, особистісний, нормативний, суб’єктний, контекстний.