Перегляд за Автор "Alekseieva Olha Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування особистісної ідентичності дітей старшого дошкільного віку в сучасному закладі дошкільної освіти(2021) Алексеєва Ольга Миколаївна; Alekseieva Olha Mykolaivna; Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha VitaliivnaУ кваліфікаційній магістерській роботі теоретично обґрунтовано сутнісну характеристику формування особистісної ідентичності дітей старшого дошкільного віку в науково-педагогічній літературі. Неоднозначність у підходах до вивчення цього феномену зумовлена не тільки методологічною позицією авторів, а й розбіжностями розуміння цього поняття. Визначено і обґрунтовано педагогічні умови особистісної ідентичності. Виокремлено критерії та рівні розвитку особистісної ідентичності дітей старшого дошкільного віку, а саме: когнітивний, емоційно-ціннісний, поведінковий. З’ясовано, що діти старшого дошкільного віку використовують власні усвідомлення себе і власної цілісності, унікальності, які дозволяють оцінити саме суб’єктивні особистісні якості, які ще недостатньо виражені в змісті ідентичності та пов’язані з емоційної невизначеністю. Проведена експериментальна робота засвідчує ефективність розробленого комплексу педагогічних умов, що підтверджують отримані результати контрольного зрізу.