Перегляд за Автор "Akimova Olha Viktorivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Педагогічні задачі як засіб формування творчого мислення майбутнього вчителя(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Акімова Ольга Вікторівна; Akimova Olha ViktorivnaУ статті автором запропонований новий підхід до вивчення педагогічних дисциплін у вищому навчальному закладі. Робиться акцент на забезпеченні активно-творчого типу засвоєння знань засобами проблемного, евристичного та контекстного типів навчання. З активно-творчим типом засвоєння знань автор співвідносить прийоми і процес розв’язання творчих педагогічних задач, класифікує педагогічні ситуації та задачі відповідно до дидактичної мети. Автор акцентує на розв’язанні творчих задач, котрі забезпечують організацію розумового процесу через формування системи спеціальних знань і умінь; при такому навчанні творчі задачі вирішуються, по суті, як типові задачі, хоча і відрізняються особливою складністю. Основними принципами творчого мислення для розв’язання творчих задач названо такі: усвідомлення домінуючих ідей, зміна їх, або відмова від них; знаходження іншого підходу до явищ; вихід за межі логічного мислення; сприйнятливість до явищ випадковості та ін.Документ Розвиток творчого мислення студентів як психологічна характеристика змістовного компоненту педагогічної компетентності(ФОП Цьома С. П., 2017) Акімова Ольга Вікторівна; Akimova Olha ViktorivnaУ статті частково проаналізовано співвідношення категорій творчості й мислення, яке визначається єдністю певних компонентів, а саме: мислення і творчість, що тісно пов’язані з відкриттям нового; мислення і творчість є формами виявлення механізму розвитку або взаємодії, яка веде до розвитку. Тобто творчість можна визначити як якісну характеристику мислення. Зауважується, що важливим для розвитку творчого мислення студентів є психологічна характеристика змістовного компоненту педагогічної компетентності.