Кафедра біології людини, хімії та методики навчання хімії
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра біології людини, хімії та методики навчання хімії за Автор "Henkal Svitlana Eduardivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методичні рекомендації до написання та захисту кваліфікаційних робіт за спеціальністю 091 Біологія та біохімія(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Литвиненко Юлія Іванівна; Lytvynenko Yuliia Ivanivna; Говорун Олександр Володимирович; Govorun Оlexandr Volodymyrovych; Пташенчук Оксана Олексіївна; Ptashenchuk Oksana Oleksiivna; Вакал Анатолій Петрович; Vakal Anatolii Petrovych; Генкал Світлана Едуардівна; Henkal Svitlana Eduardivna; Торяник Валентина Миколаївна; Torianyk Valentyna Mykolaivna; Москаленко Микола Павлович; Moskalenko Mykola PavlovychМетодичні рекомендації містять загальні положення про порядок виконання кваліфікаційних робіт для здобувачів вищої освіти ступенів бакалавра та магістра спеціальності 091 Біологія та біохімія, пояснення щодо методології науковій досліджень, етапів підготовки, вимоги до написання, змісту, структури, оформлення та захисту кваліфікаційної роботи. Методичні рекомендації укладено відповідно до «Положення про кваліфікаційну роботу здобувача вищої освіти Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка (нова редакція)» (ухвалено рішенням Вченої ради університету протокол № 4 від 28.11.2022 року). Рекомендовано для студентів вищих навчальних закладів відповідно до освітньо-професійних програм підготовки здобувачів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти спеціальності 091 Біологія та біохімія денної та заочної форм навчання.Документ Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Методика навчання біології в профільних класах»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Генкал Світлана Едуардівна; Henkal Svitlana EduardivnaНавчальний курс «Методика навчання біології в профільних класах» спрямований на розв’язання проблеми формування готовності майбутнього вчителя біології до роботи в старших класах у закладах загальної середньої освіти на основі глибокого розуміння сучасних технологій, форм, методів, прийомів, засобів. Методичні рекомендації містять програму курсу, ряд теоретично обґрунтованих рекомендацій до лабораторних занять з дисципліни, включають в себе структуру, зміст заняття, список теоретичних питань і завдань для самопідготовки, що охоплюють основні теми даного курсу та дозволяють студентам глибоко засвоїти матеріал дисципліни. У методичних рекомендаціях визначено питання для контролю та самоконтролю, що дозволить студентам підготуватись до лабораторних занять і більш чітко представляти зв’язок між теоретичним і прикладним рівнем даної дисципліни. Також вказана література, до якої студент може звернутися для отримання додаткових відомостей з курсу.Документ Організація групової роботи як засобу самореалізації учнів на уроках біології(2020) Хижняк Євгенія Анатоліївна; Khyzhniak Yevheniia Anatoliivna; Генкал Світлана Едуардівна; Henkal Svitlana EduardivnaРозглянуто та проаналізовано основні форми, методи, принципи групової роботи, розроблено методику організації групової роботи як засобу самореалізації учнів на уроках біології. Окреслено педагогічні умови та методологічні підходи до застосування групових форм роботи в навчальному процесі. Визначено результат групової роботи – підвищення рівня мотивації навчання, самореалізація учнів. Наголошується, що групова робота забезпечує підвищення якості навчання учнів.Документ Формування дослідницької компетентності учнів на уроках біології в профільних класах(2020) Терехова Ксенія Миколаївна; Terekhova Kseniia Mykolaivna; Генкал Світлана Едуардівна; Henkal Svitlana EduardivnaМагістерська робота присвячена проблемі формування дослідницької компетентності учнів на уроках біології в профільних класах. Розглядається структура, сутність дослідницької компетентності учнів у контексті дидактичних принципів. Розроблено методику та педагогічні умови її впровадження на уроках біології. Обґрунтовано критерії, рівні, методи формування дослідницької компетентності. Експериментально доведено ефективність розробленої методики, що підтверджено підвищенням рівня навчальних досягнень, мотивації та рівнів дослідницької компетентності учнів.Документ Формування пізнавальних мотивів учнів шляхом висвітлення історико-наукових знань на уроках біології у профільних класах(2020) Бахтін Всеволод Олександрович; Bakhtin Vsevolod Oleksandrovych; Генкал Світлана Едуардівна; Henkal Svitlana EduardivnaКваліфікаційна робота присвячена проблемі формування пізнавальних мотивів шляхом висвітлення історико-наукових знань на уроках біології у профільних класах. Досліджено шляхи формування пізнавальних мотивів учнів у профільних класах. Проаналізовано поняття «мотив» та структуру мотивації навчальної діяльності учнів. Виявлено мотиваційні чинники учнів профільних класів. Під час дослідження було встановлено вплив історико-наукових знань на формування пізнавальних мотивів учнів. Результати експерименту свідчать про підвищення пізнавального інтересу учнів, рівня навчальних досягнень та розвитку пізнавальних мотивів.