Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Автор "Holiaka Hennadii Petrovych"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вектори розвитку класичної хореографії у ХХ столітті(2020) Мирська Олександра Володимирівна; Myrska Oleksandra Volodymyrivna; Голяка Геннадій Петрович; Holiaka Hennadii PetrovychКласичне хореографічне мистецтво охоплює понад чотирьохсотрічну історію становлення. В ХХ столітті відбулося становлення та еволюція рухів класичного танцю від найпростіших його форм до створення високохудожніх та віртуозних взірців. Незважаючи на єдину основу системи класичного танцю, кожен хореограф має свій характерний почерк. Дисципліна «Класичний танець» має в структурі хореографічної освіти єдину методику і водночас дозволяє різнобічно і послідовно вдосконалювати її як в теорії, так і на практиці, використовуючи найрізноманітніші форми навчання, засоби і прийоми подачі матеріалу. Мета дослідження полягає в тому, щоб виявити історичні та методичні аспекти функціонування класичної хореографії в європейському вимірі ХХ століття. Завдання магістерської роботи: виявити особливості становлення європейського хореографічного мистецтва; проаналізувати соціально-культурні чинники розвитку класичного танцю в Україні у ХХ столітті; розкрити методичні основи опанування класичного танцю; з’ясувати роль природних задатків в аспекті формування виконавського апарату класичного танцівника. Об’єкт дослідження – класичне хореографічне мистецтво. Предмет дослідження – виконавські аспекти класичного танцю ХХ століття. Обсяг роботи – 51 сторінка. Список використаних джерел – 50 позицій. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел.Документ Жанр інструментального концерту в творчості Антоніо Вівальді(2020) Власенко Світлана Анатоліївна; Vlasenko Svitlana Anatoliivna; Голяка Геннадій Петрович; Holiaka Hennadii PetrovychТвори А. Вівальді пов'язані з епохою пізнього бароко. Серед особливостей цього періоду у музичному мистецтві стало виникнення концертного жанру, який вдосконалив відомий італійський скрипаль-віртуоз Антоніо Вівальді. Концерт був жанром, який найбільшого розвитку набув у Вівальді. Творчість цього митця набула великої зацікавленості у сучасних виконавців та дослідників його творчої діяльності, а також у XX столітті. Метою даної роботи є визначення взаємозв'язку жанрів інструментальних концертів для скрипки і мандоліни А. Вівальді. Мета: вивчити теоретичний, музикознавчий та культурологічний матеріал, що стосується теми дослідження; з’ясувати особливості стилю бароко у творах Антоніо Вівальді; дослідити жанрову та стилістичну новизну у концертному жанрі Вівальді; провести аналіз концерту для мандоліни C-dur. Об’єктом дослідження є жанр барокового інструментального концерту. Предметом дослідження є концерти Вівальді. Обсяг роботи – 58 сторінок. Список використаних джерел складає 57 позицій. Робота складається із вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел.Документ Скрипкові концерти Анрі В’єтана в контексті романтичної традиції XIX століття(2020) Голяка Антон Геннадійович; Holiaka Anton Hennadiiovych; Голяка Геннадій Петрович; Holiaka Hennadii PetrovychАнрі В’єтан створив свій індивідуальний стиль і яскравим прикладом новаторства композиторського письма став жанр концерту. Застосовані композитором принципи симфонізації музичної драматургії мали значний вплив на музичне мистецтво періоду романтизму. Метою даної роботи є виявлення основоположних засад скрипкової творчості Анрі В’єтана в аспекті формування романтичного концерту. Завдання: виявити головні трансформації жанру скрипкового концерту у XVIII–XIX століттях; окреслити магістральні віхи життєвих та творчих шляхів Анрі В’єтана; дослідити особливості оркестрового письма композитора; на матеріалі концерту № 4 розкрити аспекти взаємодії соліста та оркестру. Об’єктом дослідження є скрипкова музика епохи романтизму. Предметом дослідження є скрипкові концерти в творчості А. В’єтана. Обсяг роботи – 51 сторінка. Список використаних джерел складає 52 позиції. Робота складається із вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел.Документ Фортепіанний дует: специфіка жанру та виконавські особливості(2020) Лу Тун; Lu Tun; Голяка Геннадій Петрович; Holiaka Hennadii PetrovychФортепіанний дует є найдоступнішим і водночас універсальним камерно-інструментальним жанром, єдиним ансамблем, де два виконавці грають на одному інструменті. Ансамблеве музикування – важлива неодмінна складова процесу становлення музиканта-виконавця. Метою даної роботи є визначення особливостей ансамблевої комунікації у фортепіанному ансамблі. Завдання:дослідити музикознавчі, історичні, методичні праці, літературу та нотні джерела з обраної теми; розглянути становлення жанру фортепіанного дуету в ракурсі європейської академічної традиції; з’ясувати дидактичну цінність ансамблевого музикування в аспекті формування музичного мислення піаніста; виявити концертний та комунікативний потенціал фортепіанного ансамблю. Об’єктом дослідження є фортепіанне ансамблеве виконавство. Предметом дослідження є специфіка гри у фортепіанному дуеті. Обсяг роботи – 65 сторінок. Список використаних джерел складає 59 позицій. Робота складається із вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел.Документ Європейське скрипкове виконавство: особливості становлення традиції(2020) Чай Жунцзинь; Chai Zhyntszyn; Голяка Геннадій Петрович; Holiaka Hennadii PetrovychВиконання творів європейських композиторів потребує знань про визначальні історичні координати їх становлення, про формування інструментальної техніки скрипаля в різні історичні періоди. Питання історії європейського скрипкового мистецтва та формування інструментальної виконавської майстерності є актуальними як для наукового осмислення так и для концертної практики, особливо в аспекті опанування їх стилістики. Метою даної роботи є виявлення історичних та виконавсько-стильових особливостей європейського скрипкового мистецтва. Завдання: розглянути етапи становлення європейського скрипкового мистецтва; розкрити стилістичні особливості виконання скрипкових творів Й. С. Баха; охарактеризувати специфіку формування музично-виконавського мислення скрипаля; провести аналіз базових компонентів скрипкової артикуляційної техніки. Об’єктом дослідження є європейське скрипкове виконавство. Предметом дослідження є скрипкова техніка в традиції академічної європейської музики. Обсяг роботи – 65 сторінок. Список використаних джерел складає 59 позицій. Робота складається із вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел.Документ Інтонаційність як феномен національної ідентичності (за матеріалами музики Куби)(2020) Чечіль Кристина Юріївна; Chechil Krystyna Yuriivna; Голяка Геннадій Петрович; Holiaka Hennadii PetrovychМагістерська робота присвячена проблемі інтонації в народній музиці на матеріалі кубинської музичної культури. У центрі уваги – поняття інтонаційності. Матеріалом дослідження стала музична культура Латинської Америки, її витоки національної музики та сучасність. Розглянуто жанри кубинської музики, розкрито інтонаційні особливості латиноамериканської музики. Джерелознавчу базу роботи склали літературні джерела, наукові дисертації, монографії, книги, наукові статті таких відомих діячів, як Г. Гельмгольц, Б. Асаф’єв, В. Медушевський, Ж.-Ж. Руссо, Р. Декарт, Г. Гегель, П. Пічугін, I. Кряжевa та інші.