Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Автор "Herman Viktoriia Vasylivna"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Безсполучникові складні речення – репрезентанти фольклорного дискурсу(2013) Герман Вікторія Василівна; Herman Viktoriia VasylivnaУ статті розглядаються дискусійні граматичні питання, пов’язані з безсполучниковими складними реченнями, простежується структурно-семантична організація безсполучникового складного речення на матеріалі українських прислів’їв.Документ Медіакультура оратора:з досвіду впровадження сертифікованої програми «Академічна риторика» у вищій педагогічній освіті(2021) Герман Вікторія Василівна; Herman Viktoriia VasylivnaУ статті окреслюється досвід інтеграційного підходу до впровадження проєкту IREX «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» у магістерський навчальний курс «Академічна риторика»; доводиться, що таке поєднання дозволить покращити якість формування загальних і фахових компетентностей майбутніх учителів української мови і літератури, а також інфо-медійних компетентностей: уміння критично мислити, ефективно шукати інформацію, відрізняти факти від суджень, втілювати ідеї завдяки онлайн-інструментам, запобігати ризикам у комунікації, ідентифікувати й протидіяти стереотипам і дискримінації.Документ Основні риси академічного красномовства вчителя(2019) Герман Вікторія Василівна; Herman Viktoriia VasylivnaУ статті розглядаються основні риси академічного красномовства вчителя (змістовність і науковість; логічність, точність і чітка структура викладу; доступність; лаконічність; емоційність і образність) крізь призму риторичного канону – найважливіших ознак публічного виступу (логос, етос, пафос і топос).Документ Риторична культура як основа формування риторичної особистості вчителя(2013) Герман Вікторія Василівна; Herman Viktoriia VasylivnaУ статті розглядається проблема риторичної особистості вчителя в умовах зростання культурно-просвітницької активності етносу, відродження національної спадщини. З’ясовано, що основою формування риторичної особистості вчителя є його риторична культура як показник риторичної компетенції.Документ Роль курсу «Типологія помилок» у формуванні інфомедійної грамотності філологів: інтегративний підхід(2020) Герман Вікторія Василівна; Herman Viktoriia VasylivnaУ статті окреслюється можливість інтеграційного підходу до впровадження проєкту IREX "Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність» у курс «Типологія помилок». Доводиться, що таке поєднання дозволить покращити якість підготовки й формування компетентностей майбутніх педагогів, а саме: здатності фіксувати відхилення від норм сучасної української літературної мови та редагувати тексти й медіакультуру (критичне мислення, інфомедійну й візуальну грамотність, соціальну толерантність, стійкість до впливів та ін.).Документ Словосполучення: дискусійні питання сучасного синтаксису(2012) Герман Вікторія Василівна; Herman Viktoriia VasylivnaУ статті розглядаються дискусійні питання сучасного синтаксису, пов’язані зі словосполученням як синтаксичною одиницею, – об’єкт, синтаксичний ступінь синтаксичного зв'язку компонентів тощо. Висвітлюються граматичні, функціональні, структурні та семантичні особливості словосполучення.Документ Формування критичного мислення майбутніх учителів під час вивчення курсу «Типологія помилок»(2020) Герман Вікторія Василівна; Herman Viktoriia VasylivnaУ статті окреслюється можливість інтеграційного підходу до впровадження проєкту IREX «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» у курс «Типологія помилок»; доводиться, що таке поєднання дозволить покращити якість підготовки й формування компетентностей майбутніх педагогів, а саме: здатність фіксувати відхилення від норм сучасної українського літературної мови та редагувати тексти й медіакультуру (критичне мислення, інфо-медійну й візуальну грамотність, соціальну толерантність, стійкість до впливів та ін.).Документ Іван Франко і соборна українська літературна мова(2018) Герман Вікторія Василівна; Herman Viktoriia VasylivnaУ статті окреслюється вагомий внесок І. Франка, який надавав провідного значення соборній мові як вираженню єдності східноукраїнського й західноукраїнського народів, у формування й унормування української літературної мови. Досліджується, як у спеціальних мовознавчих студіях, літературно-критичних статтях, замітках, рецензіях, листах тощо письменник висвітлив методологічні й теоретичні аспекти формування й розвитку української літературної мови. Описуються, згідно з І. Франком, умови розвитку літературної мови: розширення соціальної бази, засвоєння як мовних досягнень культури, так і діалектних елементів; усвідомлення майстрами слова духу живої народної мови.Документ Інтеграційний підхід до формування медіакультури вчителя-словесника в курсах «Сучасна українська літературна мова» і «Методика навчання української мови»(2021) Герман Вікторія Василівна; Herman Viktoriia Vasylivna; Громова Наталія Василівна; Hromova Nataliia VasylivnaIREX «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність» у курси «Сучасна українська літературна мова» й «Методика навчання української мови»; доводиться, що таке поєднання дозволить підвищити якість формування інфомедійних компетентностей майбутніх педагогів, зокрема медіакультури (критичне мислення, інфомедійну й візуальну грамотність, соціальну толерантність, стійкість до впливів тощо).