Наукові видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання за Автор "Антомонов Михайло Юрійович"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Комплексні методики кількісної оцінки здоров'язбережувальної діяльності у закладах освіти(2021) Калиниченко Ірина Олександрівна; Антомонов Михайло Юрійович; Латіна Ганна Олександрівна; Тонкопей Юлія Леонідівна; Заікіна Ганна Леонідівна; Kalynychenko Iryna Oleksandrivna; Antomonov Mykhailo Yuriiovych; Latina Hanna Oleksandrivna; Tonkopei Yuliia Leonidivna; Zaikina Hanna LeonodivnaУ монографії представлено сучасний підхід щодо комплексних оцінок ефективності впровадження здоров’язбережувальних технологій в умовах реальної здоров'язбережувальної діяльності у закладах освіти, охорони здоров’я та соціального захисту населення. Використано міжгалузевий підхід щодо розробки інтегральних оцінок з використанням показників фізичного розвитку, функціональних можливостей організму, неспецифічної резистентності організму, психологічних особливостей особистості, гігієнічної оцінки внутрішньошкільного середовища, умов життєдіяльності різних груп населення та медико-генетико-демографічних показників. У монографії висвітлено теоретичні і практичні аспекти застосування здоров’язбережувальних технологій для різних груп населенняДокумент Спосіб оцінювання адаптації дітей до навчання у закладах дошкільної та загальної середньої освіти(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Калиниченко Ірина Олександрівна; Kalynychenko Iryna Oleksandrivna; Антомонов Михайло Юрійович; Antomonov Mykhailo Yuriiovych; Гозак Світлана; Hozak Svitlana; Латіна Ганна Олександрівна; Latina Hanna Oleksandrivna; Заікіна Ганна Леонідівна; Zaikina Hanna Leonidivna; Колесник А. С.; Kolesnyk A. S.У науково-методичному виданні надано методичні матеріали щодо оцінювання адаптації дітей до навчання у закладах дошкільної та загальної середньої освіти. Для практичного використання методичних матеріалів передбачається використовувати показники вегетативного забезпечення діяльності організму, нейродинамічних властивостей, слухової пам’яті, розумової працездатності та емоційного стану дитини. Призначено для лікарів, психологів з метою діагностики та прогнозування адаптації дітей до навчання у закладах освіти. Розробка буде корисною для науковців у галузі знань 22 «Охорона здоров’я» та 09 «Біологія».