Кафедра туризму і готельно-ресторанного сервісу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра туризму і готельно-ресторанного сервісу за Автор "Ksenofontova Maryna Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Екологічні засади індустрії гостинності(2021) Самодахова Олександра Олександрівна; Samodakhova Oleksandra Oleksiivna; Ксенофонтова Марина Миколаївна; Ksenofontova Maryna MykolaivnaВ останнє десятиріччя у світовій практиці туризму відбулися якісні зміни у підході до екологічної проблеми, яка також торкнулася індустрії гостинності. Одним з найбільш поширених трендів сучасного готельного бізнесу є орієнтація на екологічність. В Україні функціонує досить багато мережевих готелів, які беруть активну участь у програмах ресурсозбереження, пропаганді «зеленого» способу життя, або мають еко-сертифікати. Еко-готель як інноваційна концепція індустрії гостинності має ряд особливостей, зокрема: залежність від природного середовища та впровадження заходів щодо його збереження, екологічна стійкість, забезпечення екологічної підтримки кадрів, врахування особливостей місцевих культур. Крім цього, еко-готелі змушені дотримуватися суворих «зелених» принципів для того, щоб їх відвідувачі були впевнені в екологічно безпечних умовах проживання. Практичне значення даного наукового дослідження полягає у створенні навчально-пізнавального екологічного туру до закладів відпочинку в природно-заповідних зонах на території Сумської області з метою ознайомлення студентів з екологічними закладами відпочинку на території Сумщини.Документ Мотивація та потреби туристів при виборі подорожей(2021) Федорківська Аліна Романівна; Fedorkivska Alina Romanivna; Ксенофонтова Марина Миколаївна; Ksenofontova Maryna MykolaivnaКваліфікаційна робота присвячена вивченню мотиваційних потреб туристів при виборі туристських подорожей. Плануючи відпочинок, турист має головні і другорядні спонукальні мотиви, з яких лише певні мають суттєве значення, впливаючи на результат ухвалення остаточного рішення щодо вибору туру. Проте, будь-який мотив у конкретній ситуації, або під впливом певних обставин, здатний вносити корективи на поведінку споживача у процесі прийняття ним рішення стосовно вибору турпродукту. Практична частина кваліфікаційної роботи містить розробку туру, який демонструє мотивацію туристів при виборі подорожі по Сумській області, популяризуючи регіон та є атрактивним заходом для туристів з інших регіонів України.