Перегляд за Автор "Ігнатовська Оксана Іванівна"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Pedagogical Value of Studying the Creative Heritage of Mykola Leontovych in Classes on Choral Arrangement(2023) Ignatovska Oksana Ivanivna; Karpenko Evgen Vitaliyovych; Ігнатовська Оксана Іванівна; Карпенко Євген ВіталійовичThe article examines the relevance of studying the work of the outstanding Ukrainian composer Mykola Leontovych. An attempt is made to prove the importance of students’ awareness of the importance of the composer’s innovative achievements both in the historical aspect and for the current stage of the development of Ukrainian choral art. It is emphasized that students’ creative pursuits in the field of arrangement become much more effective if they have as a model works written by experienced composers who have passed many years of testing and have not lost their artistic significance to this day. The relevance of the research lies in the need to intensify the educational process in choral arrangement classes in connection with increasing the role of independent work of the student during the distance learning period. Self-study requires carefully developed tasks, awareness of the methodology of their implementation, the presence of models on which the student could rely in his own creative pursuits. The works of Mykola Leontovych, in particular, can serve as such examples. An intensive study of the peculiarities of form formation, harmony and melodic development of choral voices can increase the skill level of future choral conductors-arrangers. Proposed methods of studying the works of M. Leontovych, which, in the opinion of the author, can contribute to the improvement of the educational process in classes on choral arrangement. Leontovich’s innovation deserves great gratitude and respect, because it was Leontovich who managed to create such a style of choral writing that has not lost its relevance even in our time. The historical aspect of understanding the significance of Leontovych’s work is able to strengthen students’ incentive to more thoroughly study the composer’s works and his creative methods.Students of higher education should understand that the attention to Leontovych and his legacy both by theoretical researchers and practicing performers is due to the perfection of the musical presentation, the logical development of the material, vivid imagery, and interesting musical solutions. Researchers pay attention to choral orchestration, which is characteristic of the composer’s best works. A thorough study of Leontovych’s creative output should become the school without which it is impossible to raise a serious specialist.Документ Двофазні та однофазні ауфтакти(2022) Карпенко Євген Віталійович; Ігнатовська Оксана Іванівна; Karpenko Yevhen Vitaliiovych; Ihnatovska Oksana IvanivnaУ методичних рекомендаціях «Двофазні та однофазні ауфтакти», адресовані здобувачам першого (бакалаврського) рівня, які вивчають курс «Хорове диригування» (галузь знань 014 Середня освіта, спеціальність Музичне мистецтво) висвітлено проблему усвідомлення природи формування однофазних та двофазних ауфтактів. Укладач торкається проблематики вивчення хорового диригування в умовах онлайн освіти та аспектів організації самостійної роботи студентів.Документ Дитяча опера: засіб естетичного виховання чи пережиток?(Гельветика, 2025) Ігнатовська Оксана Іванівна; Ignatovska Oksana Ivanivna; Карпенко Євген Віталійович; Karpenko Evgen VitaliyovychУ статті розглядається проблематика функціонування дитячих музичних театрів та здійснюється спроба визначення їхньої ролі в естетичному вихованні дітей. Співати, танцювати, імпровізувати люблять майже всі діти, незалежно від віку, адже творчість с природною рисою дитини. Тому для виявлення талантів і можливостей дітей необхідно, щоб вони спробували свої сили в різноманітних видах художньо-естетичної діяльності. Участь у оперних постановках музично-театрального гуртка надає величезні мож-ливості для перших творчих виявів дітей. Під умілим керівництвом у дитині запалає вогник творчості, вона відчує радість пізнання, усвідомить себе особистістю, відкриє прекрасне в мистецтві й житті. Проте і досі дитячі оперні гуртки залишаються великою рідкістю. Керівникові такого театру зазвичай дуже складно вирішити всі організаційні та творчі питання особисто. Необхідно продумати концепцію майбутньої вистави, підібрати дітей-виконавців. Забезпечити виставу декораціями і костюмами – також не просте завдання. Але ті, хто спостерігав, з яким захопленням дітлахи беруть участь в репетиціях та виставах зразкового дитячого музичного театру «Дзвіночок», який донедавна діяв у сумському Палаці дітей та юнацтва, могли переконатися, що постановка дитячих опер варта наполег-ливої праці. Тим більше, що юні артисти виступали не для себе, а перед широким загалом. Публіка, і дитяча і доросла, завжди щиро вітала юних артистів театру «Дзвіночок» гучними оплесками. Таким чином, можна погодитися з думкою, що дитяча опера є потужним засобом естетичного виховання дітей. Тому необхідно об’єднати зусилля науковців, педагогів і театраль-них діячів стосовно створення методики роботи з дитячим музичним театром і впровадження цієї методики у практику.Робота в музичному театральному гуртку згуртовує дітей, розвиває в них відповідальність за спільну справу.Для відродження і розвитку жанру дитячої опери в Україні було б корисно доручати здобувачам освіти, які проходять педагогічну або виробничу практику здійснювати постановки невеликих оперних вистав, або їх фрагментів. Привертають увагу досліди постановки дитячих опер силами студентів педагогічних навчальних закладів.Жанр дитячої опери потребує популяризації серед широких верств населення з тим, щоб розширити коло потенційних виконавців і їх шанувальників.Документ Концертмейстер як медіатор між музикою і тілом у процесі навчання хореографії(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2025) Гламаздіна Олена Павлівна; Hlamazdina Olena Pavlivna; Ігнатовська Оксана Іванівна; Ignatovska Oksana Ivanivna; Пушкар Лариса Федорівна; Pushkar Larysa FedorivnaУ статті здійснено комплексний аналіз ролі концертмейстера як медіатора між музикою і тілом у процесі навчання хореографії. На основі застосування широкого спектру методів наукового дослідження деталізовано основні аспекти діяльності концертмейстера в контексті навчання хореографії, а також охарактеризовано взаємодію концертмейстера з педагогом. Доведено, що ключовою функцією концертмейстера в хореографічному навчанні є медіація, або посередництво, яке охоплює не лише музичний супровід, а й тісну взаємодію з викладачем і здобувачами. Завдяки цьому створюються оптимальні умови для гармонійного розвитку професійних компетенцій майбутніх хореографів.Документ Методичні рекомендації до робочої програми з естрадно-джазового аранжування(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Карпенко Євген Віталійович; Ігнатовська Оксана Іванівна; Karpenko Yevhen Vitaliiovych; Ihnatovska Oksana IvanivnaУ методичних рекомендаціях до робочої програми навчальної дисципліни «Естрадно-джазове аранжування» для здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня (галузь знань 02 «Культура і мистецтво», Спеціальність 025 «Музичне мистецтво») укладач торкається проблематики розвитку гармонійного слуху та усвідомлення значення процесу формоутворення у ході створення ансамблевих партитур. Автори надають поради стосовно опанування нотних комп’ютерних програм.Документ Основи естрадного аранжування(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Заболотний Іван Петрович; Zabolotnyi Ivan Petrovych; Ігнатовська Оксана Іванівна; Ignatovska Oksana Ivanivna; Карпенко Євген Віталійович; Karpenko Evgen VitaliyovychУ навчальному посібнику «Основи естрадного оранжування» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня (галузь знань 02 «Культура і мистецтво», Спеціальність 025«Музичне мистецтво») автори торкаються проблематики розвитку гармонійного слуху та усвідомлення значення процесу формоутворення у ході створення ансамблевих партитур. А також надають надають поради стосовно опанування нотних комп’ютерних програм.Документ Практикум з шкільного репертуару(2021) Карпенко Євген Віталійович; Karpenko Yevhen Vitaliiovych; Ігнатовська Оксана Іванівна; Ihnatovska Oksana IvanivnaУ навчально-методичному посібнику висвітлюються специфічні аспекти діяльності вчителя музичного мистецтва та викладаються поради стосовно набуття фахових компетенцій здобувачами вищої освіти через моделювання вчительської діяльності. Запропоновано план аналізу шкільної пісні та критерії оцінювання які відповідають Робочій програмі з предмету «Практикум з шкільного репертуару» для спеціальності 014 Середня освіта, музичне мистецтво.Документ Самостійна робота студентів з курсу «Хорове диригування»(2022) Єременко Ольга Володимирівна; Карпенко Євген Віталійович; Ігнатовська Оксана Іванівна; Yeremenko Olha Volodymyrivna; Karpenko Yevhen Vitaliiovych; Ihnatovska Oksana IvanivnaМетодичні рекомендації «Самостійна робота студентів з фаху («Хорове диригування») складено відповідно до вимог кредитно-трансферної системи. Завдання курсу спрямовані на формування компетентного фахівця, який вільно володіє диригентським апаратом, здатен вирішувати складні проблеми під час музичної професійної діяльності, застосовує на практиці набуті професійні уміння та навички. Методичні рекомендації створено з метою удосконалення навичок самостійної навчальної роботи студентів, умінь працювати з науково-педагогічною та методичною літературою. Методичні рекомендації створено для студентів освітнього рівня ОКР Магістр спеціальності 025 Музичне мистецтво («Хорове диригування»), викладачів інститутів культури і мистецтв вищих педагогічних навчальних закладів України.