Переглянути
Нові надходження
Документ Методологічні підходи до формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики(2019) Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna HryhorivnaОписано роль таких методологічних підходів як системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, компетентнісного, акмеологічного, синергетичного, інтегрованого, когнітивно-візуального, праксеологічного, BYOD-підходу, у формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики.Документ Візуалізація освіти – вимога сучасності(2019) Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna HryhorivnaСучасні учні та студенти – представники покоління Z – живуть у візуально наповненому світі, в якому вони здобувають знання переважно візуальними засобами. Представники покоління Z з легкістю можуть дешифрувати зміст графічної інформації, символічних виразів, навіть при відсутності текстового супроводу. Потреба у формуванні нової культури сприйняття інформації переважно у візуальній формі та навичок роботи з візуальними матеріалами (пошук, інтерпретація, оцінка, створення тощо) стає необхідною складовою освіти ХХІ ст. Починає формуватися, так звана, «візуальна» освіта, яка потребує уточнення поняттєво-термінологічного апарату, оновлення методологічних підходів та принципів.Документ Prospects of Teaching Nanotechnology in the Secondary School(2015) Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha OleksandrivnaThe fundamental aspect of research problem is teaching reorientation to the needs of society in nanotechnology. The author substantiated expediency of development of elective courses in nanotechnology and their implementation in the educational process of secondary school. It is directly related to the achieved level of informatization and computerization of education. Author propose to use of certain computer software for modeling and visualization of nano-objects.Документ Місце нанотехнологій в освітній підготовці випускників загальноосвітніх навчальних закладів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha OleksandrivnaОхарактеризовано стан викладання у загальноосвітніх навчальних закладах питань, пов’язаних із розвитком наноіндустрії. Запропоновано впровадження у навчальний процес основ нанотехнологій у формі міждисциплінарних курсів.Документ Вивчення основ нанотехнологій у загальноосвітніх навчальних закладах(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016) Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha OleksandrivnaАвтором охарактеризовано стан викладання в загальноосвітніх навчальних закладах питань, пов'язаних з розвитком нанотехнологій. Обґрунтовано доцільність розробки і впровадження в навчальний процес основ нанотехнологій у формі елективних курсів. Розглянута проблема ефективного вивчення нанотехнологій у загальноосвітніх навчальних закладах, безпосередньо пов'язаного з досягнутим рівнем інформатизації та комп'ютеризації освіти.Документ Incorporating the Basics of Nanoscale Science and Technology in the Cycle of Natural and Mathematical Sciences of Secondary School(2015) Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha OleksandrivnaThe fundamental aspect of research problem is teaching reorientation to the needs of society in nanotechnology. The author substantiated expediency of development of elective courses in nanotechnology and their implementation in the educational process of secondary school. It is directly related to the achieved level of informatization and computerization of education. Author propose to use of certain computer software for modeling and visualization of nano-objects.Документ Роль фундаментальної складової у підготовці курсантів за напрямом «Системна інженерія»(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Аврамчук Олена Євгеніївна; Avramchuk Olena Yevheniivna; Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha OleksandrivnaДосліджується процес підвищення якості підготовки випускників ВВНЗ на прикладі дисципліни фундаментальної складової підготовки курсантів - дисципліни «Загальна фізика», яка є обов ’язковою у стратегії розвитку усієї системи військової освіти. Розглядається валсливість використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на лабораторних заняттях дисципліни, що має здійснюватися цілеспрямовано ще з перших років навчання у ВВНЗ і відображати інтеграцію фундаментальної і спеціальної професійної підготовки курсантів.Документ Місце нанотехнологій у підготовці майбутніх учителів фізики(2016-04) Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha OleksandrivnaЗ'ясовано стан викладання у загальноосвітніх навчальних закладах питань, пов’язаних із розвитком наноіндустрії. Обґрунтована доцільність розробки та впровадження у навчальний процес основ нанотехнологій у формі міждисциплінарних курсів.Документ Риторична культура викладача математики вищої школи як основа сучасного академічного красномовства(2016) Будянський Дмитро Васильович; Budianskyi Dmytro Vasylovych; Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna HryhorivnaВ статті розкрито зміст поняття риторична культура викладача математики вищої школи, описано основні жанри сучасного академічного красномовства та особливості проблеми становлення риторичної особистості викладача математики.