Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Ключові слова "correction"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Корекція дислексії у дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Мірошниченко Катерина Павлівна; Miroshnychenko Kateryna Pavlivna; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla VasylivnaЗ кожним роком серед дітей, які вступають до закладів освіти, збільшується кількість дітей із різноманітними відхиленнями у мовленнєвому розвитку, що перешкоджає формуванню повноцінної навчальної діяльності. Проблема труднощів у засвоєнні навчальної програми розглядається у працях багатьох науковців. Реалії сьогодення говорять про необхідність створення особливих умов для всебічного розвитку особистості як здобувача освіти з метою подолання труднощів у засвоєнні навчальної програми. Не зважаючи на численні дослідження різних науковців, проблема порушення читання у молодших школярів із ЗПР є актуальною і потребує подальшого розроблення.Документ Корекція заїкання у підлітків засобами точкового масажу(2020) Журавель Ольга Юріївна; Zhuravel Olha Yuriivna; Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii IvanovychУ магістерській роботі розглядається використання масажу біологічно активних точок у корекційній роботі логопеда. Проведено теоретичний аналіз науково-методичної літератури щодо проблеми виникнення та подолання заїкання в підлітків, психолого-педагогічного статусу підлітків із заїканням . Розглянуто методи визначення локалізації біологічно активних точок, описана процедура проведення масажу, а також, зазначені основні прийоми точкового масажу на тілі людини. Розроблено та експериментально апробовано методику подолання заїкання в підлітковому віці засобом точкового масажу. Проведено порівняльний аналіз результатів констатувального та контрольного етапів дослідження.Документ Корекція порушень графо-моторної навички письма у дітей молодшого шкільного віку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Бучук Світлана Володимирівна; Buchuk Svitlana Volodymyrivna; Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena VolodymyrivnaЕволюція писемного мовлення, окрім загальної потреби в передачі повідомлення обумовлена достатнім ускладненням когнітивних здібностей людини і більшою диференціацією її сенсомоторних навичок. Перехід до графічної символізації одиниць звукового малюнку мовлення зробив писемне мовлення гнучким інструментом вираження та передачі мисленнєвої продукції. До п’яти років єдиною доступною дітям графічною формою передачі повідомлень виступає малюнок. Розвиток мовленнєвих форм мислення дозволив звільнити думку від обов’язкового зв’язку з наочними образами. Усе вищезазначене зумовлює актуальність обраної нами теми магістерської роботи, пов’язана з необхідністю розробки і опробування технологій та програм для проведення ефективної роботи з дітьми з порушенням писемного мовлення – дисграфіями. Це і зумовило вибір теми магістерської роботи – «Корекція порушень графо-мотрної навички письма у дітей молодшого шкільного віку».