Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Ключові слова "clinical-psychological-pedagogical characteristics"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Корекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дітей дошкільного віку із стертою формою дизартрії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Марченко Інна Олексіївна; Marchenko Inna Oleksiivna; Прядко Любов Олексіївна; Priadko Liubov OleksiivnaНа сьогодні відсутні дані про загальну статистику дітей зі стертою формою дизартрії, вплив фонетичного контексту на характер і специфіку мовленнєвих порушень. Знання форм дизартрії допомагає визначити методику роботи з дітьми. Стерта форма дизартрії супроводжується фонетико-фонематичним недорозвиненням, що негативно впливає на формування наступних звукових навичок, розвиток фонематичного сприйняття та навичок звукового аналізу та синтезу. Сучасні існуючі методи корекційної роботи недостатньо диференційовані залежно від механізму та структури дефекту мовленнєвого порушення. У зв’язку з зазначеним вище у сучасній науці і практиці виникає гостра потреба у підвищенні ефективності корекційно-логопедичної роботи. Недостатня розробленість корекції фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дітей дошкільного віку із стертою формою дизартрії, з одного боку, і збільшенні кількості дітей, з іншого, і обумовили вибір теми дослідження «Корекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дітей дошкільного віку із стертою формою дизартрії».