Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих учених
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих учених за Ключові слова "application"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості застосування здоров’язбережувальних технологій для дітей з інтелектуальними порушеннями(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Геренко Анастасія Олександрівна; Herenko Anastasiia OleksandrivnaУ статті розкрито особливості застосування здоров’язбережувальних технологій для дітей з інтелектуальними порушеннями. Сутність розглянутих технологій полягає в комплексній оцінці умов виховання і навчання, які дозволяють зберігати наявний стан учнів, формувати більш високий рівень їхнього здоров’я, навичок здорового способу життя, здійснювати моніторинг показників індивідуального розвитку, прогнозувати можливі зміни здоров’я і проводити відповідні психолого педагогічні, корегувальні, реабілітаційні заходи з метою забезпечення успішності навчальної діяльності та її мінімальної фізіологічної «вартості», покращення якості життя суб’єктів освітнього середовища.Документ Специфіка застосування інноваційних технологій у спеціальній освіті(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кузнецова Оксана Олександрівна; Kuznetsova Oksana OleksandrivnaУ статті окреслено теоретичні засади застосування інноваційних технологій у спеціальній освіті. Описано специфіку організації корекційно-виховного процесу із застосуванням інноваційних технологій. Відмічено переваги застосування інноваційних технологій у роботі з учнями з особливими освітніми потребами. Акцентовано увагу на труднощах та специфіці впливу інноваційних технологій на розвиток учня з особливими освітніми потребами.Документ Теоретичні основи застосування міжпредпетних зв’язків в освітньому процесі спеціального закладу загальної середньої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Рябченко Вікторія Миколаївна; Riabchenko Viktoriia MykolaivnaУ статті здійснено огляд теоретичних основ застосування міжпредметних зв’язків в освітньому процесі спеціального закладу загальної середньої освіти. Проаналізовано специфіку здійснення міжпредметних взаємозв’язків у навчанні учнів з особливими освітніми потребами. Окреслено переваги використання міжпредметних зв’язків у корекційній роботі з учнями з особливими освітніми потребами. Акцентовано увагу на теоретичних основах застосування окремих навчальних дисциплін у визначенні міжпредметних зв’язків в освітньому процесі спеціального закладу загальної середньої освіти.