Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих учених
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих учених за Ключові слова "aesthetic culture"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Теоретичні аспекти процесу формування естетичної культури в учнів з інтелектуальними порушеннями(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Моргун Анна Сергіївна; Morhun Anna SerhiivnaУ статті висвітлено теоретичні аспекти процесу формування естетичної культури в учнів з інтелектуальними порушеннями. Розкрито психолого-педагогічні особливості засвоєння естетичних норм учнями означеної нозології, основними з яких є: недостатній взаємозв’язок свідомості та поведінки, характеру і почуттів, розходження між словом і ділом, намірами, бажаннями і реальними вчинками, розумом і емоційними проявами. Процес формування естетичної культури в учнів з інтелектуальними порушеннями буде дієвим лише тоді, коли він комплексно впливатиме на формування знань, переконань, світогляду; формування навичок моральної поведінки; формування позитивних рис характеру і волі; формування моральних почуттів.Документ Формування естетичної культури дітей з ООП в умовах военного часу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Ковальова Ганна; Kovalova Hanna; Косенко Юрій Миколайович; Kosenko Yurii MykolaiovychУ статті розглянуто та проаналізовано особливості навчання під час воєнного стану та висвітлено недоліки та переваги деяких з аспектів життя в умовах воєнного стану. Висвітлено низку шляхів формування естетичної культури учнів з особливими освітніми потребами у початковій школі в умовах воєнного часу. Досліджено роль та місце естетичної освіти у процесі формування всебічно розвиненої особистості. Охарактеризовано роль професійних якостей сучасного педагога у процесі вдосконалення естетичного виховання та освіти. На основі вивчення спеціальної літератури розглянуто потенціал різних навчальних предметів та форм діяльності у вирішенні питання розвитку та формування естетичної культури учнів з особливими освітніми потребами під час дистанційного навчання.