Фізико-математична освіта
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Фізико-математична освіта за Ключові слова "a system of equations with a parameter"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Застосування програмного засобу GeoGebra до розв’язування алгебраїчних задач з параметром(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Віра Марина; Vira Maryna; Самусенко Петро; Samusenko PetroФормулювання проблеми. Процес розв’язування задач з параметром є потужним засобом активізації пізнавальної діяльності учнів. Розгляд таких задач сприяє узагальненню та систематизації знань і, як наслідок, це призводить до підвищення рівня математичної компетентності учнів. Саме тому задачі з параметрами є важливою складовою шкільного курсу математики профільного рівня. Їм присвячені окремі пункти підручників, ряд методичних посібників. Матеріали і методи. Дослідження базується на багаторічному досвіді практичної роботи авторів статті з учнями закладів загальної середньої освіти. Воно, також, є наслідком опрацювання різних джерел даних, проведення міркувань дедуктивного характеру. Результати. В статті проведено огляд посібників та статей в періодичних виданнях, які присвячені традиційним методам розв’язування задач з параметром (аналітичний та графічний методи) і наведено методичні аспекти поєднання традиційного підходу із сучасними засобами навчання математики. Авторами цієї статті пропонується до розгляду низка задач з параметром, розв’язання яких передбачає поєднання традиційних методів з можливістю демонстрації динамічної моделі розглядуваної задачі в середовищі GeoGebra. На нашу думку, саме такий підхід до викладання дозволить забезпечити реалізацію не лише математичної, а й інформаційної компетентностей учня, що є надзвичайно важливим в умовах реформи НУШ в середній школі. Проаналізовано, що в процесі навчання математики система GeoGebra використовується як засіб для візуалізації досліджуваних математичних об’єктів, виразів, ілюстрації методів побудови; як середовище для моделювання та емпіричного дослідження властивостей досліджуваних об’єктів; як комплекс, що надає користувачеві набір спеціалізованих інструментів для створення і перетворення об’єкта. Висновки. Запропонований матеріал може бути використаний як вчителям-початківцями, так і досвідченими педагогам для проведення факультативних занять, оскільки він дозволяє зорієнтуватися в сучасній методичній літературі з даної тематики та зазирнути в творчу майстерню провідних науковців в галузі методики навчання математики.