Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Автор "Lastochkina Olena Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Корекція дислексії у молодших школярів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Скляр Олена Володимирівна; Skliar Olena Volodymyrivna; Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena VolodymyrivnaПроблема порушень писемного мовлення у школярів – одна з найактуальніших для сучасних закладів загальної середньої освіти, оскільки письмо і читання з мети навчального процесу перетворюються в засіб подальшого отримання знань учнями. З кожним роком в початкових класах шкіл збільшується кількість дітей з різними видами дислексій. Порушення процесу читання у дітей вивчаються давно, але до теперішнього часу це питання залишається одним з актуальних проблем спеціальної освіти. Пошук ефективних методик формування навичок правильного читання є предметом досліджень науковців, дефектологів, логопедів-практиків, а також вчителів початкових класів, оскільки останнім часом значно збільшилась кількість дітей, що мають труднощі в опануванні знань, умінь та навичок з рідної мови. Актуальність визначається і практичними завданнями, пов’язаними з необхідністю розробки програм та технологій здійснення ефективної допомоги дітям із порушеннями писемного мовлення – дислексіями, як суб’єктів освітнього процесу в ЗЗСО. Це і зумовило вибір теми магістерської роботи – «Корекція дислексії у молодших школярів».Документ Корекція лексико-семантичної складової мовлення у дітей передшкільного віку засобами казкотерапії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Чернявська Анастасія Дмитрівна; Cherniavska Anastasiia Dmytrivna; Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena VolodymyrivnaНа сьогоднішній день кількість дітей передшкільного віку з мовленнєвими порушеннями неупинно зростає. Труднощі в засвоєнні мовних одиниць, бідність словника і вже надалі – відсутність бажання спілкуватися і взаємодіяти з однолітками і дорослими є наслідками, які спричиняють саме мовленнєві порушення. Вони можуть бути спричинені як внутрішніми (фізіологічні чинники), так і зовнішніми (соціальні чинники) факторами. Актуальність дослідження полягає в тому, що без глибокого теоретичного аналізу процесів формування словника дітей 6-го року життя із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня є неможливими подальші дослідження наукових та практичних питань в області логопедичної роботи з даною категорією осіб, створення адекватних технологій корекційної роботи з дітьми передшкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня.Документ Корекція порушень графо-моторної навички письма у дітей молодшого шкільного віку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Бучук Світлана Володимирівна; Buchuk Svitlana Volodymyrivna; Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena VolodymyrivnaЕволюція писемного мовлення, окрім загальної потреби в передачі повідомлення обумовлена достатнім ускладненням когнітивних здібностей людини і більшою диференціацією її сенсомоторних навичок. Перехід до графічної символізації одиниць звукового малюнку мовлення зробив писемне мовлення гнучким інструментом вираження та передачі мисленнєвої продукції. До п’яти років єдиною доступною дітям графічною формою передачі повідомлень виступає малюнок. Розвиток мовленнєвих форм мислення дозволив звільнити думку від обов’язкового зв’язку з наочними образами. Усе вищезазначене зумовлює актуальність обраної нами теми магістерської роботи, пов’язана з необхідністю розробки і опробування технологій та програм для проведення ефективної роботи з дітьми з порушенням писемного мовлення – дисграфіями. Це і зумовило вибір теми магістерської роботи – «Корекція порушень графо-мотрної навички письма у дітей молодшого шкільного віку».Документ Народна казка як засіб збагачення лексики дітей передшкільного віку з загальним недорозвитком мовлення(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Саган Тетяна Анатоліївна; Sahan Tetiana Anatoliivna; Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena VolodymyrivnaДошкільне дитинство – найважливіший період для дитини. Цей вік створює початкові утворення особистості, за словами О. Леонтьєва. У дитини саме в цей час інтенсивно формуються ті психічні функції (гра, спілкування з дорослими й ровесниками), які надалі формують саму особистість. Найбільш головним фактором психічного розвитку дошкільника – є спілкування, спочатку із дорослими, а потім і з ровесниками та іншими дітьми. Під час навчання у дитячому закладі, вихователь на занятті використовує різноманітні методи традиційного і інноваційного характеру для навчання та викладу матеріалу. Під час обирання теми наукової роботи ми розглядували ці два методи для ефективного застосування. Саме традиційний метод для покращення та збагачення лексики для дітей з ЗНМ ми обрали народну казку, саме вона з перших днів життя розкриває та наповнює словник для дитини, а щоб дитина краще опановувала казку їй допомагають батьки, найближче соціальне середовище дитини.Документ Профілактика дисграфії у дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення(2020) Греченко Єлизавета Дмитрівна; Hrechenko Yelyzaveta Dmytrivna; Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena VolodymyrivnaПрофілактика дисграфії у дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення Кваліфікаційна магістерська робота присвячена обґрунтуванню необхідності вивчення та попередження порушень процесу формування передумов письма у дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення. Здійснено емпіричне дослідження стану усного мовлення, дрібної моторики та просторових уявлень у старших дошкільників з загальним недорозвитком мовлення, а також проаналізовано та інтерпретовано його результати. Складено та апробовано експериментальну методику профілактики дисграфії у дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення засобами ігор на шашковій та інтерактивній дошках; перевірено та доведено її ефективність у навчально-виховному, логокорекційному процесі.Документ Розвиток зв’язного мовлення у дітей із затримкою психічного розвитку за допомогою методу розв’язання винахідницьких завдань(2020) Тесля Наталія Дмитрівна; Teslia Nataliia Dmytrivna; Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena VolodymyrivnaКваліфікаційна робота присвячена проблемі зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з затримкою психічного розвитку. Здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників із затримкою психічного розвитку. Проведено емпіричне дослідження стану усного мовлення у дітей вищезазначеної категорії та сформульовано підсумки – кількісно-якісний аналіз отриманих результатів. Створено й перевірено на практиці психолого-педагогічну методику розвитку зв’язного мовлення дітей із затримкою психічного розвитку за допомогою методу розв’язання винахідницьких завдань. Ефективність даної методики в корекційному процесі підтверджено результатами повторної діагностики.Документ Удосконалення зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення за допомогою логоказки(2020) Гулакова Дар’я Олексіївна; Hulakova Daria Oleksiivna; Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena VolodymyrivnaУдосконалення зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення за допомогою логоказки Кваліфікаційна магістерська робота присвячена дослідженню особливостей стану сформованості зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення та корекційно-навчальній роботі з дітьми означеної категорії. Здійснено дослідження щодо виявлення рівня сформованості зв’язного мовлення у старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня, проаналізовано та інтерпретовано в кількісно-якісний аналіз результатів. Складено та апробовано методику удосконалення зв’язного мовлення, яка складається із елементів авторської програми А. Гуськової в поєднанні з комп’ютерними технологіями та логопедичною лялькою в роботі з дітьми старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня; описані основні позитивні зміни в стані зв’язного мовлення старших дошкільників даної категорії після використання експериментальної методики.