Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Автор "Kravchenko Iryna Viktorivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток дрібної моторики у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення в корекційно-логопедичному процесі(2021) Полуюфта Катерина Олександрівна; Poluiufta Kateryna Oleksandrivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaДипломна робота викладена на 54 сторінках, вона містить вступ, два розділи, висновки до розділів, загальний висновок, список використаної літератури. В тексті містяться таблиці та діаграма. Об’єктом дипломної роботи є моторика дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. Предмет дипломної роботи – особливості розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. Метою роботи є дослідити особливості розвитку дрібної моторики у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. У першому розділі представлені теоретичні засади розвитку дрібної моторики дітей із загальним недорозвиненням мовлення, основні поняття та особливості розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку. У другому розділі – характеристика корекційно-логопедичного процесу, дані про проведення дослідження розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку, методичні рекомендації щодо розвитку дрібної моторики у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. За результатами роботи сформовані висновки та рекомендації щодо розвитку дрібної моторики у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення у корекційно–логопедичному процесі.Документ Сюжетно-рольова гра як засіб розвитку мовлення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня(2021) Адамова Анна Андріївна; Adamova Anna Andriivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaВ дипломній роботі розглянуто питання значення сюжетно-рольової гри як засобу розвитку мовлення дошкільників із ЗНМ ІІІ рівня, а також розроблені рекомендації щодо організації сюжетно-рольової гри у процесі розвитку мовлення дітей із ЗНМ ІІІ рівня. Метою дослідження є вивчення в теоретичному і прикладному аспектах проблеми використання сюжетно-рольової гри як засобу розвитку мовлення дошкільників із мовленнєвими порушеннями. Об’єктом — розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ засобами сюжетно-рольової гри.