Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Автор "Kravchenko Anatolii Ivanovych"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Корекційна робота з немовленнєвими дітьми в умовах науково-практичного центру(2020) Петрова Людмила Валерівна; Petrova Liudmyla Valeriivna; Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii IvanovychМагістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків до них, загальних висновків, списку використаних джерел та додатків. Робота містить 8 таблиць. Загальний обсяг роботи складає 77 сторінок, з них 66 сторінок основного тексту. У першому розділі дипломної магістерської роботи подано визначення поняття мовлення та основні види мовленнєвої діяльності. Розглянуто становлення мовлення у дітей в процесі онтогенетичного розвитку. У другому розділі проведено дослідження стану сформованості мовленнєвих процесів у дітей, які не розмовляють, описано методику дослідження стану сформованості мовленнєвих процесів у дітей. Здійснено аналіз результатів дослідження рівнів сформованості мовлення дітей. У третьому розділі Описана корекційна робота з немовленнєвими дітьми в умовах науково - практичного центру та визначені результати організації корекційно – розвиткової роботи з немовленнєвими дітьми.Документ Корекція заїкання у підлітків засобами точкового масажу(2020) Журавель Ольга Юріївна; Zhuravel Olha Yuriivna; Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii IvanovychУ магістерській роботі розглядається використання масажу біологічно активних точок у корекційній роботі логопеда. Проведено теоретичний аналіз науково-методичної літератури щодо проблеми виникнення та подолання заїкання в підлітків, психолого-педагогічного статусу підлітків із заїканням . Розглянуто методи визначення локалізації біологічно активних точок, описана процедура проведення масажу, а також, зазначені основні прийоми точкового масажу на тілі людини. Розроблено та експериментально апробовано методику подолання заїкання в підлітковому віці засобом точкового масажу. Проведено порівняльний аналіз результатів констатувального та контрольного етапів дослідження.Документ Корекція звуковимови студентів в умовах навчально-наукового центру(2020) Міщенко Наталія Валеріївна; Mishchenko Nataliia Valeriivna; Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii IvanovychКваліфікаційна магістерська робота присвячена методиці корекції звуковимови у студентів спеціальності « Спеціальна освіта (Логопедія. Спеціальна психологія.» У ході роботи над магістерським дослідженням було виконано настіпні завдання: 1) Визначено науково-теоретичні засади корекції звукової культури мовлення у дорослих. 2) Досліджено рівень розвитку звуковимови у студентів. 3) Розроблено, впроваджено та перевірено ефективність методики корекції звуковимови студентів-логопедів.Документ Корекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дітей дошкільного віку засобами нетрадиційних технологій(2020) Винниченко Аліна Сергіївна; Vynnychenko Alina Serhiivna; Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii IvanovychВ магістерській роботі розглянуто вивчення подолання фонетико-фонематичного недорозвинення шляхом цілеспрямованої логопедичної роботи з корекції звукової сторони мовлення і фонематичного недорозвинення. Метою дослідження є теоретично обґрунтувати та дослідити проблему вдосконалення прийомів і методів з корекції фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дітей дошкільного віку. Перший розділ роботи представлений науково-теоретичними основами формування фонетико-фонематичних процесів. У другому розділі магістерської роботи висвітлено обстеження дітей дошкільного віку із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення; для обстеження дітей користувалися традиційною методикою Л. А. Лопатіної та методики, що представлені в підручниках «Логопедія» Л. С. Волкової та М. К. Шеремет. Третій розділ роботи охоплює основні напрямки корекційно-педагогічної роботи з усунення фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення в дітей дошкільного віку. Описані нетрадиційні технології корекції; корекційна робота з подолання ФФНМ; аналіз отриманих результатів.Документ Подолання дизартрії у дітей дошкільного віку засобами фізичної реабілітації(2020) Коленко Оксана Іванівна; Kolenko Oksana Ivanivna; Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii IvanovychСучасними педагогами дизартрія визначена як складний дефект, що характеризується порушеннями звуковимови та просодичних характеристик мовлення. В основі патогенезу дизартрії полягає недостатність іннервації м’язів, що забезпечують артикуляцію, голосоутворення, темп, ритм, інтонації, пов’язана з органічним ураженням центральної та периферичної нервової системи. Ці патологічні зміни мають негативний вплив на психофізіологічний розвиток дітей та стають причинами ускладнення інтеграції дитини в суспільство та опанування освітніх програм. Кваліфікаційна магістерська робота присвячена дослідженню ефективності методик фізичної реабілітації для подолання дизартрії у дітей дошкільного віку. У роботі обґрунтована комплексна медико-педагогічна концепція ґрунтується на використанні загальнорозвивальних і спеціальних корекційних фізичних вправ у поєднанні з впливом низькоінтенсивного лазерного випромінювання, голкорефлексотерапії, індивідуальним підходом до програм занять фізичними вправами в домашніх умовах і проведенням динамічного контролю адекватності фізичних навантажень і ефекту їх впливу. Ефективність розробленого підходу до відновного лікування дітей з дизартрією доведено шляхом спостереження. Комплексний підхід продемонстрував вищу ефективність реабілітації. Про це свідчить покращення деяких показників, а саме стану м’язової системи після лікування. Зіставлення показників обох груп виявило покращення після лікування в умовах стаціонару під контролем фахівців. Отримані результати дозволяють рекомендувати дотримуватися цієї концепції ефективного відновлення для системної корекції мовленнєвих порушень. Об’єктивні показники свідчать про ефективність подібних підходів до лікування дизартрії, як складової комбінованих неврологічних порушень.Документ Подолання порушень письма і читання у дітей молодшого шкільного віку в умовах шкільного логопункту(2020) Яковлєва Лариса Василівна; Yakovlіеva Larysa Vasylivna; Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii IvanovychВ магістерській роботі розглянуто своєчасне виявлення та подолання порушення письма і читання у дітей молодшого шкільного віку, які ускладнюють навчально-виховну діяльність учнів початкової школи, не допускаючи переходу цих розладів на наступні етапи навчання. Метою дослідження є розробити та теоретично обґрунтувати методику корекційної роботи з подолання порушень письма і читання дітей молодшого шкільного віку в умовах шкільного логопункту. Перший розділ роботи охоплює науково-теоретичні основи подолання порушень письма і читання в дітей молодшого шкільного віку. В другому розділі опрацювано дослідження порушень письма і читання в дітей молодшого шкільного віку. Більш детально описано організацію та проведення обстеження; проаналізовано аналіз результатів констатувального етапу дослідження. Третій розділ роботи охоплює основу організації та зміст корекційної роботи з подолання порушень письма і читання в дітей молодшого шкільного віку в умовах шкільного логопункту. Висвітлено та описано організацію роботи шкільного логопункту; дидактичну гру; реалізація методики; аналіз результатів впровадження розробленої методики.Документ Розвиток зв’язного мовлення в дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку (в умовах інклюзивного навчання)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Савенко Олена Іванівна; Savenko Olena Ivanivna; Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii IvanovychУдосконалення системи освіти відбувається відповідно до Національної доктрини розвитку освіти України у XXI столітті та передбачає створення умов, що сприяють своєчасному й повноцінному розвитку усіх параметрів особистості дитини та її успішному навчанню. Досить неоднорідною групою за виявленням порушень є група дітей із затримкою психічного розвитку. Поняття «затримка психічного розвитку» об’єднує відхилення, що є різноманітними за походженням, за глибиною якості та рівнем інтелектуальної діяльності дитини. Незаперечним фактом є зростання кількості дітей із затримкою психічного розвитку. З огляду на це актуальною проблемою корекційної педагогіки є вивчення психологічних особливостей дітей із затримкою психічного розвитку, а саме вивчення особливостей розвитку мовлення з метою подальшого поліпшення умов навчання та виховання дітей даної категорії та удосконалення технологій компенсаторно-корекційного процесу.Документ Розвиток та активізація словника дітей передшкільного віку із затримкою психічного розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Ткаченко Любава Ігорівна; Tkachenko Liubava Ihorivna; Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii IvanovychМовленнєвий розвиток дитини є одним із основних чинників становлення особистості в цілому. Оскільки словниковий запас дитини, його обсяг і якість, доречна актуалізація слів під час говоріння є найважливішими складовими мовленнєвого розвитку дошкільника, проблема формування словникового запасу посідає важливе місце в сучасній педагогіці, а питання про стан словника при різних мовленнєвих порушеннях і про методику його розвитку є одним із актуальних. У дітей із затримкою психічного розвитку спостерігаються значні труднощі в оволодінні словником навіть в умовах спеціального навчання. Тому вони потребують спеціально організованого корекційного впливу щодо розвитку словника та стимулювання до його активізації. Одним із засобів, що підвищує ефективність корекційної роботи з розвитку та активізації словника дітей перед шкільного віку із затримкою психічного розвитку є кольоротерапія.