Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих учених
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих учених за Автор "Bondarenko (Kartava) Yuliia Anatoliivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Корекційна спрямованість уроків читання учнів з інтелектуальними порушеннями(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Захарченко Катерина; Zakharchenko Kateryna; Бондаренко (Картава) Юлія Анатоліївна; Bondarenko (Kartava) Yuliia AnatoliivnaУ статі розглянуто проблему корекційної спрямованості уроків читання учнів з інтелектуальними порушеннями, висвітлено шляхи посилення корекційної ефективності цих уроків завдяки використанню спеціальних вправ і ігор, які було укладено, систематизовано і упроваджено у добукварний, букварний і післябукварний періоди навчання грамоти. Подано загальні рекомендації вчителям щодо використання запропонованих вправ у роботі з учнями з інтелектуальними порушеннями. Ефективність використання запропонованих шляхів підтверджено педагогічним експериментом.Документ Особливості проведення корекційно-розвиткових занять з ритміки з дітьми із затримкою психічного розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Чайка Юлія; Chaika Yuliia; Бондаренко (Картава) Юлія Анатоліївна; Bondarenko (Kartava) Yuliia AnatoliivnaУ статі висвітлено проблему специфіки проведення корекційно-розвиткових занять з ритміки з дітьми із затримкою психічного розвитку, представлено сутність поняття «Ритміка», її корекційні можливості у роботі з дітьми досліджуваної категорії. Автором здійснено аналіз програмового матеріалу з організації корекційно-розвиткового заняття з ритміки з молодшими школярами із затримкою психічного розвитку, виділено основні ікорекційні завдання, засоби корекційного впливу.Документ Розвиток просторової організації рухів дошкільників зі зниженим зором засобами музично-ритмічної діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Миндрул Катерина; Myndrul Kateryna; Бондаренко (Картава) Юлія Анатоліївна; Bondarenko (Kartava) Yuliia AnatoliivnaУ статті показано важливість корекційної складової навчально виховного процесу дітей з порушеннями зору. Є розвиток рухової активності, який здійснюється в процесі фізичного виховання та лікувальної фізкультури що передбачає спеціальні заняття з ритміки, які спрямовані на подолання гіподинамії, зумовленої труднощами зорово-рухового орієнтування у просторі. Оскільки порушення зорового сприймання спричиняє недоліки фізичного розвитку (некоординованість рухів, їх аритмічність, невміння узгоджувати рухи з характером музики, темпом, ритмом тощо), виникає необхідність більше спрямовувати навчально-виховну роботу на музично-ритмічних заняттях на корекцію та розвиток у дітей дошкільного віку, з порушеннями зору сенсорнорухової сфери.Документ Роль асистента вчителя в командній роботі закладу загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Багно Валерія; Bahno Valeriia; Бондаренко (Картава) Юлія Анатоліївна; Bondarenko (Kartava) Yuliia AnatoliivnaУ статі розглянуто проблему ролі асистента вчителя в командній роботі закладу загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням. Визначено, що асистент вчителя є педагогічним працівником, рівноправним членом педагогічного колективу закладу, що бере участь в освітньому процесі відповідно до своїх обов’язків, визначеними у нормативних документах. Автором висвітлено аспекти співпраці усіх членів команди психолого-педагогічного супроводу. Акцентовано увагу на шляхах співробітництва асистента вчителя з вчителем класу, охарактеризовано моделі їх професійної взаємодій, окреслено низку причин, які заважають співробітництву між усіма членами команди супроводу. Діяльність асистента вчителя як рівноправного учасника команди супроводу дитини з особливими освітніми потребами сприятиме ефективній реалізації інклюзивної освіти на тернах України.Документ Сенсорний розвиток дітей зі зниженим зором як напрям корекційної роботи тифлопедагога(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Даниленко Дарина; Danylenko Daryna; Бондаренко (Картава) Юлія Анатоліївна; Bondarenko (Kartava) Yuliia AnatoliivnaУ статті автором висвітлено проблему проведення корекційних занять з сенсорного розвитку дітей зі зниженим зором. Розкрито досвід роботи з формування і розвитку у дошкільників основних сенсорних функцій таких, як розрізнення за кольором, формою, величиною. Наведено приклади корекційних ігор, які можуть використовувати у своїй діяльності вчителі-дефектологи (тифлопедагоги). Приділення уваги сенсорному розвитку дитини зі зниженим зором сприяє удосконаленню органів відчуття, накопиченню уявлень про навколишній світ.