Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих учених
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих учених за Автор "Bezdidko Nataliia Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Казкотерапія як метод психологічного впливу на особистість(2021) Бездідько Наталія Володимирівна; Bezdidko Nataliia VolodymyrivnaУ статті описані особливості використання психолого-педагогічного потенціалу казкотерапії як ефективного методу за допомогою якого, можливо зберегти здоров’я, як моральне, духове так і фізичне. Охарактеризовано види казок, що використовуються у казкотерапії та специфіка їх застосування у корекційній діяльності. Описано завдання методу казкотерапії, що вирішують спеціалісти на заняттях. У статті зазначено, що важливо проводити розвантажувальні хвилинки, за допомогою казки, адже вона впливає на двох рівнях: практичному та вербальному, а це впливає на соціальне та психічне здоров’я дітей з інвалідністю. Казка використовується батьками, педагогами та дозволяє опанувати позитивними моделями поведінки, знизити негативні емоції та рівень тривожності.Документ Реабілітація дітей та осіб з інвалідністю в умовах центру реабілітації: досвід Сумщини(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Бездідько Наталія Володимирівна; Bezdidko Nataliia VolodymyrivnaВраховуючи багатофункціональні порушення і наслідки захворювань та їх лікування, реабілітація має багато цілей та направлена на відновлення фізичного, емоційного, соціального, рольового і когнітивного функціонування дитини чи особи з інвалідністю, а також осіб з інвалідністю до попередньої трудової активності. Принципи здійснення реабілітаційних заходів значно відрізняються, в залежності від системи забезпечення, в котру вони включені. Основний зміст статті сконцентровано на розкритті змісту інтелектуальної технології «Система комплексної реабілітації дітей та осіб з інвалідністю», котра впроваджується у Сумському обласному центрі комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю (Україна). В число основних питань цієї теми включені: направлення роботи спеціалістів установи, особливості про порядок оформлення документів на реабілітацію до центру реабілітації, система комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю у структурних підрозділах установи. Метою дослідження є висвітлити досвід роботи Комунальної установи Сумської обласної ради – Сумського обласного центру комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю (Україна).