Фізико-математична освіта
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Фізико-математична освіта за Автор "Antonets Anatolii"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Структура, зміст та умови формування проєктно-конструкторської компетентності майбутніх інженерів аграрного профілю в процесі вивчення ними фізико-математичних та загальнотехнічних дисциплін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Антонець Анатолій; Antonets AnatoliiФормулювання проблеми. Постійно зростаючий світовий попит на сільськогосподарську продукцію зумовлює високу потребу у висококваліфікованих інженерах. Швидкий поступ новітніх технологій вимагає від майбутніх фахівців аграрного профілю здатності швидко навчатися та ефективно використовувати засоби сучасного аграрного виробництва. Аграрним ЗВО необхідно шукати нові підходи для покращення якості підготовки майбутніх інженерів, спроможних конкурувати на сучасному ринку праці. Проєктно-конструкторська компетентність інженерів-аграріїв є однією з найважливіших професійних складових їх майбутньої фахової діяльності. Якісне формування даної компетентності в свою чергу неможливе без чіткого з’ясування змісту, структури та педагогічних умов її формування. Матеріали і методи. У дослідженні використані такі методи як аналіз результатів досліджень, зіставлення і порівняння освітніх стандартів, узагальнення досвіду дослідників, опитування, анкетування, педагогічне спостереження, синтез, індукція, дедукція, математико-статистичні методи. Результати. З’ясовано зміст компетентності: уміння відтворювати деталі машин у графічному вигляді, навички проєктування деталей машин, навички конструктивно-геометричного мислення, уміння обробляти графічну інформацію. Окреслено її структуру: здатність проєктувати механізовані технологічні процеси сільськогосподарського виробництва; здатність до конструювання машин на основі графічних моделей та інструментів автоматизованого проєктування; здатність втілювати інженерні розробки у машинобудуванні; здатність застосовувати комп’ютеризовані системи проєктування. Окреслено комплекс психолого-педагогічних умов формування даної компетентності. Висновки. З’ясовані зміст, структура та психолого-педагогічні умови дають змогу більш ефективно формувати проєктно конструкторську компетентність фахівців інженерних спеціальностей в агарних ЗВО та спрямовують подальше дослідження на розробку відповідної організаційно-функціональної моделі її формування.