Фізико-математична освіта
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Фізико-математична освіта за Автор "Abdiieva Shoira"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Теореми про кількість коренів кубічного рівняння та їх розташування як засіб розвитку наочного мислення учнів(2023) Абдієва Шойра; Abdiieva Shoira; Тургунбаєв Ріскелді; Turhunbaiev RiskeldiПостановка проблеми. Основою навчання математики є логічне мислення, засноване на роботі лівої півкулі. У науково-методичних дослідженнях збільшується обсяг робіт, пов’язаних з питанням організації навчання шляхом координації роботи як лівої, так і правої півкуль, тобто розвитку поряд з логічним і інших видів мислення, особливо наочно-образного. Розроблено рекомендації щодо методики розвитку наочно-образного мислення учнів на уроках математики. Проте при вивченні основ алгебри та аналізу актуальними є також удосконалення методики розвитку наочно- образного мислення та розробка методичних матеріалів для позакласної роботи. Матеріали та методи. Матеріалом дослідження є педагогічна, методична література, досвід зарубіжних та вітчизняних учених. У процесі дослідження використовувалися емпіричні методи (спостереження, перевірка, експеримент), загальнонаукові методи (аналіз, синтез, конкретизація, систематизація, узагальнення). Для доведення теорем використано метод зворотного доведення. Результати. Вивчення графіків кубічної функції допомагає будувати і доводити гіпотези про кількість дійсних коренів кубічного рівняння та їх розташування, дає змогу наочно продемонструвати використання наочно-образного мислення. Висновки. Навчальний матеріал про розташування коренів кубічного рівняння допомагає розвивати наочно-образне мислення учнів, формулювати наочні завдання для учнів. Ці наочні завдання слугують засобом організації математичної діяльності учнів. Це допомагає читачам зрозуміти, як створюються теореми та як проводити доведення. Він також показує залежність між дискримінантом кубічного рівняння та добутком екстремальних значень відповідної кубічної функції. Вивчати розташування коренів кубічного рівняння рекомендуємо старшокласникам на заняттях гуртка з математики.