Окремі питання розвитку дистанційної підготовки вчителів у Великій Британії

Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті йдеться про етапи дистанційного навчання у Європі та аналізується роль Великої Британії у процесі становлення дистанційної підготовки вчителів (на прикладі Відкритого британського університету). Також у статті йдеться про роль дистанційної форми підготовки та напрями такої підготовки вчителів у Великій Британії.
The article gives a short review of the stages of distance training development in Europe and analyzes the role of Great Britain in the process of implementation the distance teacher training (based on the experience of British Open University). It also discusses the role of distance training and different categories of teacher education by distance.
Опис
Ключові слова
дистанційне навчання, етапи розвитку, дистанційна підготовка вчителів, напрями дистанційної підготовки вчителів, Відкритий університет Великої Британії, distance training, stages of development, distance teacher training, categories of teacher education by distance, British Open University
Бібліографічний опис
Чорна, О. А. Окремі питання розвитку дистанційної підготовки вчителів у Великій Британії [Текст] / О. А. Чорна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С. 131–139.