Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4079
Title: Актуалізація соціального партнерства в процесі психолого-педагогічного супроводу: понятійно-категоріальний аспект
Other Titles: The Actualization of Social Partnership in Psycho-Pedagogical Support: Concept-Category Aspect
Authors: Чобанян, Анна Варужанівна
Chobanian, Anna Varuzhanivna
Keywords: спеціальна психологія
психолого-педагогічний супровід: понятійно-категоріальний аспект
актуалізація
соціальне партнерство
державні організації
special psychology
actualization
social partnership
state organizations
psycho-pedagogical support: concept-category aspect
Issue Date: 2015
Citation: Чобанян, А. В. Актуалізація соціального партнерства в процесі психолого-педагогічного супроводу: понятійно-категоріальний аспект [Текст] / А. В. Чобанян // Особлива дитина: навчання і виховання : науково-методичний журнал. – Київ : Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. – № 4 (76). – 2015. – С. 52–57.
Abstract: У cтатті стверджується доцільність актуалізації ролі соціального партнерства фахівців державних організацій із сім’ями дітей з помірною розумовою відсталістю в процесі психолого-педагогічного супроводу. Автор, на основі аналізу наукової літератури і практики, визначає сучасну термінологію, що може бути застосована під час провадження сучасних підходів до реалізації психолого-педагогічного супроводу дітей з помірною розумовою відсталістю. Для збереження термінологічної однозначності застосування сучасних понять та категорій під час реалізації цього супроводу у статті доцільно окреслити сутність її ключових наукових категорій, а саме понять – „актуалізація”, „соціальне партнерство” і „державні організації”.
The article argues the feasibility of actualization of role of social partnership of specialists of state organizations with families of children with a moderate mental backwardness in the process of psycho-pedagogical support. An author, on the basis of analysis of scientific literature and practice, determines modern terminology that can be applied at the production of the modern going near realization of psycho-pedagogical support of children with a moderate mental backwardness. For maintenance of terminological unambiguity of the article it is expedient to define essence of her key scientific categories, namely concepts is "actualization", "social partnership" and "state organizations".
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4079
ISSN: 2312-2781
Appears in Collections:Наукові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DLog_2015_4_8.pdf120,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.